Powered By Blogger

söndag 15 juli 2012

Utan anslutning blir prat om väst

Ingen Internetanslutning när jag, äntligen, ska sätta mig för att besvara en hel hop med mail... Typiskt eller... :-( Så! Då får jag väl, efter förfrågningar, ta till greppet mobilblogging och visa lite väst här istället.
Men inte vilken väst som helst utan den jag provade på Cirkus igår. Hunky Dory. 70 procent rea. Och som fanns i såväl powder som ljusrosa:




Har för mig att jag har sett den i blått också, men inte i denna butik, i alla fall inte i det gårdagsaktuella sortimentet och inte i jeanstyg, vad jag vet... Den har en hel del riktigt najsa detaljer, som små fickor, snörning i sidorna och brottarrygg. Till exempel. Jag velade lääänge över vilken jag skulle shopsa med mig därifrån, för efter att ha petat på den varje gång jag varit i butiken tidigare så stod det som ganska självklart att en var min. Som ni redan vet blev det den rosa. Gjorde jag rätt val? Och vill någon att jag ska kolla upp vilka storlekar den finns kvar i så kan jag bistå med denna hjälp imorgon... Ha en bra dag därute! Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Fin den är!
    De hade inte kvar den rosa handväskan. Sluuuuurp!

    kramar och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen aning om den var kvar. Såg inte den men å andra sidan så tittade jag inte efter den heller. Kollar imorgon, och pris också om den är kvar, hojtar till dig på direkten i så fall... För den var ju sååå mycket du... :o) Kram!

      Radera
  2. Supersnygg! Klart du gjorde rätt val! Men de är snygga båda färgerna...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag det känns rätt ju mer jag tänker på det men det var ett väldans svårt val. :o) Kram!

      Radera
  3. Åh den är så fin , har den i beigt och grått, älskar den, fanns den i asch i storl xs kvar??
    Kram Cia
    Sänder Circus varor och tar betalt via telefon??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror faktiskt det, att den fanns i XS men är inte helt säker. Jag knallar dit imorgon och kollar. Hojtar när jag vet. Kram!

      Radera
  4. Hej igen
    Det var den rosa jag menade, den hette tydligen asch.
    Fanns det spira blusen i orange/sunset kvar storl s?
    Vet inte om du kommer ihåg.
    Härlig sommar snygging
    Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, jag trodde det var den andra du menade, men som sagt, jag kollar imorgon. Tror det var en S som Flipfloppan provade men den var mer som en M, felmärkt kanske... Men det kanske fanns mer än en kvar. Kollar även det imorgon. Kram!

      Radera