Powered By Blogger

söndag 15 juli 2012

Dagens - som lät trogen kärlek stanna hemma

Det händer definitivt inte särskilt ofta men idag var en sådan dag. Då jag absolut inte har den minsta lust att stoppa ner mina ben i ett par jeans. Och då har jag ju ändå en snudd på sjuklig, och ständigt trogen, kärleksförbindelse till mina runt ett tusen par Please jeans. Men idag fick de ta fridag då jag istället skuttade i denna:



Odd Molly Magnolia strap dress. Vilket även var ett drag av att passa på när det för en sällsynt stund råkade vara väder för klänning. Och med solen (åtminstone i halvlånga perioder) skinande drar jag nu iväg på vad som nog ändå måste benämnas som en inomhusutflykt. Smart planerat kallas det... Peace out! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Otroligt fin i klänning är du.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar ju långklänningar men tyvärr är vädret sällan på humöret där de funkar att använda. Liksom... Kram!

      Radera
  2. Och vad är det för snygga sandaler?

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen fin på dig! :) Kramis

    SvaraRadera
  4. Så in i H-vetes snygg! Kram! Jenny

    SvaraRadera