Powered By Blogger

onsdag 11 juli 2012

Min eftermiddag i tre + två bilder – onsdag


Att behöva välja bort är inget kul. Alls! Och därför har jag väldans svårt för att göra just det. Men eftersom det då är så fiffigt fixat att detta är min blogg och jag har full bestämmanderätt här så beslutade jag mig för att inte välja bort. Utan ta med samtliga fem bilder som jag satt och nästan velade sönder hjärnan med… Bilder från min eftermiddag, vilket är detsamma som dagens "hemlighållna" utflykt. Som mycket riktigt gick till Helsingör, Danmark: 






Nä jag velade inte för att de var så himla bra, utan kanske då snarare för att ingen av dem är det, bra alltså, att de inte är bra… Och eftersom de är lika dåliga som jag är trött och tråksvamlig så stänger jag ner pladderfabriken för idag. Men vi ses imorgon igen om ni känner för det... God natt & Kram! 

8 kommentarer:

  1. Helsingör ser himla fint ut:) Och vilken glass! Fast jag har å andra sidan tryckt i mig Ben&Jerrys-glass i dag. Gött som f-n det med:)
    God natt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har precis upptäckt Ben&Jerry-glass, fullkomligt livsfarlig ju... :o) Kram!

      Radera
  2. Åh mysiga Helsingør :) Längesedan jag var där.. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är välkommen när som helst, det vet du... ;o) Kram!

      Radera
  3. Åhh, mysigt.Visst är det härligt när det är man själv som bestämmer ;) kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det borde man få göra lite oftare, bestämma helt själv... :o) Kram!

      Radera
  4. Mysigt i Helsingör. Får nog ta oss dit i sommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut och vill ni ha sällskap så är det bara att hojta... :o) Kram!

      Radera