Powered By Blogger

onsdag 11 juli 2012

Svar på frågor om Taradiddle-mått

Jag har fått en del storleksfrågor om den grå Taradiddlen jag har till salu HÄR. Frågor som jag varit slapp med att svara på, men skyller på att jag ju inte varit hemma på i helgen... Däremot har jag mätt den nu och det ser ut som följer:


Under armhålorna i platt tillstånd: ca 49,5 cm.


Rakt över bandet som sitter precis under bysten: 44 cm. 


I jämförelse med de andra färgerna på Taradiddle så är den i royal, som jag också har i storlek 3, ett par centimeter mindre, som synes. Hoppas det var till hjälp, hojta om det är något mer ni undrar… Utom en sak: för klänningen i royal är INTE till salu, så den frågan kan ni helt skippa… Okej?... Take care! Och Kram för nu!

8 kommentarer:

  1. Du har inte den i powder till salu?

    SvaraRadera
  2. Om du får köpare "över" så har jag klänningen i powder och royal storlekarna är 4.
    mvh
    och hopp om att sommaren kommer tillbaks/K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du vill kan jag lyfta fram det i ett inlägg imorgon?... Kram!

      Radera
    2. :) Ja tack....... det får du gärna göra/K

      Radera
    3. Sorry har missat ditt svar men gör det idag, fredag. Kram!

      Radera
  3. Eftertraktad den där i royal =)
    Själv är jag så glad för min röda; det är verkligen en fantastisk klänning i alla kulörer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade inte tackat nej till den röda jag heller, den är superfin. Men känns lite väl I-landslyx när jag har den i royal ju... Japp, tanten har börjat bli lite vuxen... :o)

      Radera