Powered By Blogger

söndag 29 juli 2012

Magimannen som brädade DiLeva

Jag är så tråkig att jag håller mig kvar vid gårdagen ännu en liten stund. Fast det här är sista inlägget, jag lovar… Dock icke desto mindre ”viktigt” för det… För jag gjorde en ny förtrollande bekantskap igårkväll. En man med en röst så fett magisk att den fick mig att välja den framför att istället göra det jag tänkt; att placera mig vid scenen där DiLeva spelade. 
Okej jag ska erkänna; det handlade lite om att jag inte fixade att trängas med en hel skock av packade puckon. Som det fullkomligt drällde av där DiLeva skulle husera, men tack och lov var desto mer tunnsått på runt just estraden Kristofer Åström intog. Megamagisk röst som sagt. Tycker jag!... Vad tycker ni?... Kram!

4 kommentarer:

  1. Underbar röst på killen. Nästan lika bra som en av mina favoriter Ed Kowalczyk:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Honom har jag aldrig hört talas om men det ska jag absolut kolla upp nu. Tack för tips. Kram!

      Radera
  2. Aldrig hört talas om honom; vilket inte säger ett dugg om hur känd han är. =)
    Men jag förstår att du stannade vid den scenen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände igen namnet men visste inte alls hur han lät, eller såg ut. och med tanke på fyllesvin i kubik och att jag redan sett DiLeva ett par gånger så var inte valet så svårt. Kram!

      Radera