Powered By Blogger

söndag 1 juli 2012

Pausar med Flipfloppans pedagogiska rundtur

Eftersom jag är satt på städning, medan mr Make befinner sig i Roskilde där ett camp nu finns stationerat när jag kommer i veckan, så har jag också gått in för min uppgift med bravur. Så trots att solen, i alla fall stundtals, skiner utanför rutorna så är det operation fejjning som gäller idag. 
Fast även den mest nitiska städnörd behöver en paus. Så varför inte hålla den framför datorn och mecka bildcollage nu när Flipfloppan hade godheten att göra en pedagogiskt rundtur i Picasa åt mig. Dock endast ett slappecollage med bara två bilder, tagna för ett ynka par minuter sedan. Föreställande mina pausattribut.


Det var allt för nu. Men vi ses lite senare om ni känner för det. Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Mmmm, ser härligt ut! Här är det också paus från städningen som gäller!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut. Jag åt gubbar med glass till frulle idag. Hur bra som helst. Klem

    SvaraRadera