Powered By Blogger

måndag 2 juli 2012

I väntan på att det ska börja


Redo med alla nödvändiga pryttlar hopsamlade. Utmaning var det, att fixa alla skutt och turer i ett bodyvivepass... Tänkte först säga att det känns lite småomöjligt. Men eftersom det är helt fel inställning att ha så är det istället lika bra att börja jobba på det direkt. Och ge fan i att tänka fel. Säger tant klämkäck... ;-) Som nu bara väntar på att passet ska dra igång...
Jag har förresten satt röda prislappar på plaggen i mitt bloppisinlägg. Här under. Ha en bra dag därute! Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Så din feta kompis vill inte umgås med dig längre? Så djävla typiskt om man har varit tjock och blivit smal och kompisar som inte kan ta set utan väljer bort en istället. Fy fan de är inga vänner! Jag vet för jag har varit med om exakt samma!!! Skit i henne!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm... fattar inte vem du menar... Kram!

      Radera
    2. Din feta kompis Lingonberry såklart!

      Radera
    3. Vad hon tycker och tänker får du ta med henne...

      Radera
  2. Skitbra jobbat! Jag känner mig stolt som har kommit igång med min PW :) Igår använde jag mina MBT och jag har träningsvärk i rumpan :)) Så de funkar nog :)

    Och vad är det för idiotisk kommentar ovan??
    Massor med kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är superduktig! Jag är imponerad, har själv megasvårt att ta tag i sådant som går att skjuta på,om du fattar vad jag menar. Invbokade pass på gymet går inte att skjuta på så därför är det lättare... Fast så fort jag får råd så ska jag banne mig slå till på ett par sådana där "rumpskor"... :o)
      Och kommentaren; man slutar aldrig att bli förvånad... :o) Kram!

      Radera
  3. Själv har jag bara kommit så långt som att tänka att jag ska =)
    Köpa kort när nästa lön kommer i alla fall för nu står ju Regionen för en del av det.

    Man får ju ändå säga att de anonyma är kreativa; kan man inte hacka på att du är smal så får man vända det och klaga på nån man tycker är fet.

    SvaraRadera