Powered By Blogger

måndag 9 juli 2012

Min eftermiddag i tre bilder – måndag

På väg på båten i Helsingör kände jag plötsligt ett enorm Mollysug. Snudd på abstinens då jag knallat runt Mollylös de senaste dagarna. Det när jag fick se…


… men det var ingen Molly som fanns som nytillskott i packningen när vi gick av båten i hemstaden, utan en sötlurvig sak vi fiskade upp ur ”klofångarmaskinen”.


Och det var inte heller någon Molly som åkte på när jag efter hemkomsten, en dusch och två timmars menlöst stirrande på tv vid köksbordet insåg att jag behövde göra något ”drastiskt” för att piggna till, utan det blev denna lilla stass:


För en tur till gymet och ett pass bodybalance. Kroppen vaknade till liv i alla fall, knoppen befinner sig fortfarande i någonslags slowmotiondvala. En sådan som kan infinna sig vid för lite sömn, för mycket fest… Får se om matlagning kan få skallen tipp topp igen... Värt ett försök i alla fall så jag styr stegen mot köket en stund. See you lite senare om ni känner för en liten dos Roskildebilder till. Kram!  

4 kommentarer:

  1. Superduktiga du som tränar!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, det blev mest lite fusktränat om jag ska vara ärlig... ;o) Kram!

      Radera
  2. Vi känner för mera roskildeee! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utkastat! Allt för dig... ;o) Kram!

      Radera