Powered By Blogger

måndag 9 juli 2012

Dagens - som återvänder hem, igen

Så var jag då på väg hem igen. Från Roskildefestival för andra gången i år. Nu på Köpenhamns huvudbangård, snart på tåg norröver. Hemöver. Stass of today är denna, som fräscht nog är exakt densamma som igår:



Munkjacka - HM, t-shirt - Better Bodies, jeans - Please, bälte - Cowboybelt, kängor - Underground.
Inte renast och inte piggast men ganska glad ändå. Glad att jag åkte tillbaka igår, glad att vara på väg hem nu.
Och de där ovädermolnen förresten, de igår, de droppade av sig lite snabbt och lätt och drog sedan vidare, återkom en sväng i morse men vi lyckades parera ganska bra och slapp bli dyngblöta. Bara en sådan sak liksom... :-) Too be continued med en liten skvätt Roskildebilder när jag är hemma igen. Peace out & Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Där var jag också ungefär samtidigt som dig. Ojoj vad mycket folk och många från festivalen. Såg inte dig för då hade jag hälsat. Om jag vågat.
    Kram! Kia

    SvaraRadera
  2. Klart du ska våga! Jag lovar att jag är snäll om vi skulle råka springa på varandra. :o) Ja visst var det sjukt mycket folk, inte bara festivalare. Kan troligast vara semestertiderna... Kram!

    SvaraRadera