Powered By Blogger

söndag 15 juli 2012

Min förmiddag i tre bilder - söndag

Övervägde att ta tag i projekt powerwalka överviktig vovve i samma sekund jag vaknade, tidigt i morse, men...


... då vovve hellre vilja ligga kvar i sängen och bli klappad på magen och dessutom hojtade något om söndag är vilodag så fick hon en sådan, idag igen... medan jag dock bröt den regeln genom... 


... att röja upp bland smutsdisk, stök, tvätt och smuts. Vilket jag dessutom har snöat in så pass hårt på att jag håller mig inom de domänerna än. Dock med paus för fika för en stund sedan. Kaloribrännande syssla kräver...


... ju ett minst lika kaloririkt tillskott i halvtid. See you! Take care!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Lät mysig med lite magkli :) Ska strax också ta itu med evighetsgörat - disken.. Härlig dag ni hade igår du och Flipfloppan :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja magkli gillar de flesta av mina djur. Synd de inte är lika glada för att hjälpa till med disken och sådant... ;o) Kram!

      Radera
  2. Och även om solen visar sig är det ju typ 13 grader och halv storm, så magkli är absolut ett bra alternativ.
    Själv har jag ju sovit och vaknade till blodigt drama. Gissa hur mycket ett litet barnfinger kan blöda...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lite varmare här innan men det gick över...:o( Och såklart kom regnet förbi en sväng också, fy fan vad jag är less på skitvädret nu...
      Kan tänka mig, en en hel hop av små kärl i fingrarna ju. Hoppas det inte var djupt bara. Kram!

      Radera