Powered By Blogger

tisdag 10 juli 2012

Dagens – med ett sönderbrutet skelett

Jag borde sitta inne på kunskapen vid det här laget. Att såväl min kropp som min knopp tappar det mesta av sitt normalfungerande skick dagen efter en festival. Det är som det där uttrycket att luften går ur. Liksom. När dåligt med sömn, konstant höga ljud och festande tar slut så blir det typ punktering i hela systemet. Och jag blir lika förvånad över detta fenomen varenda gång. Det att jag knappt ens orkar släpa mig ut i köket för att länsa skåpen på choklad, chips och andra godsaker, som jag behöver för överlevnaden…
Men! Har man hundar kan man inte ligga i sängen en hel dag. Så trots ett skelett som känns sönderbrutet så blev det påklädning och utgång. Iklädd denna stass:



Jeansjacka – Odd Molly White bikette denim jacket, tröja eller vad man ska kalla det – Odd Molly Gimlet blouse, almost black, jeans – Please, skor – Converse.

Och när vi väl var ute lyckades vi, otroligt nog, även stappla oss runt på en smula shoppande. Fast de extrema roligheterna (= ironi)  får ni se senare. Jag har ju tre bilder från min eftermiddag att komma dragandes med också denna dag… Kram!

4 kommentarer:

  1. De Pleasen är jättefina var har du köpt dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu vet jag ju inte vilken size du har men det finns ett par likadana XXS på Tradera just nu: http://www.tradera.com/nya-please-jeans-var-2012-xss-xs-ljusbla-slutsalda--auktion_340330_159471461
      Och säljaren rekommenderar jag å det varmaste, har handlat av samma tidigare nämligen. Kram!

      Radera
    2. Tack snälla för hjälpen men tyvärr måste jag ha minst Small så jag får fortsätta leta.
      Lina

      Radera
    3. Synd! Hoppas du hittar dem någon annanstans. De är ganska stretchiga så du vet, med tanke på storlek och så, ta hellre ett par mindre än större. Hojtar om jag skulle råka se dem i din storlek någonstans. Lycka till. Kram!

      Radera