Powered By Blogger

söndag 15 juli 2012

Min eftermiddag i tre + två bilder – söndag


Eftermiddagens aktivitet blev en båttur med mr Make och min mamma. Med räkmackor, vin och öl för någon.



Med godisshopping och försöka att fiska upp en söt isbjörn ur nallemaskinen. Ett misslyckat försök, tyvärr.


Därefter vovvenad. Och nu är jag så jäkla trött efter alldeles för lite sömn under alldeles för många dygn så jag tänker kasta mig i sängen, slöglo på tv och testa ett av chokladen som jag visst råkade få med mig hem... Så Kram för nu!

2 kommentarer:

  1. Hm. Jordgubb...var det nödvändigt att visa? ;) Rapport önskas om det är värt ett besök till närmsta butik. Klem och fortsatt fin kväll..jag ska också snart krama kudden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det var nödvändigt. Speciellt som det är någon annan som fått in mig på dessa förödande jordgubbschoklad från början... ;o)
      Rapport: skitgott! Men inte riktigt i klass med det "riktiga", bra va? ;o) Kram!

      Radera