Powered By Blogger

fredag 13 juli 2012

En fulcool nykomling som även är ett reatips

Nu får ni försöka bortse från mitt surmulna galenutseende… Iphonen och jag har börjat komma lite på kant med varandra. Den vägrar ta bilder och låser sig hela tiden, jag blir irriterad, frustrerad och efter ett tag, som efter att ha försökt ta en hop med klädprovningsbilder, vilket har tagit multum tid, lägger jag mig till med värsta mördarlooken. Så därav att det är den som är närvarande när jag härmed visar upp vad som låg i påsen jag fick med mig hem från Factory i Malmö igår:



S´nob klänning Teela, orange. Som jag har spanat in i deras webshop ett otal gånger. Av anledningen att jag har varit fascinerad över min obeslutsamhet i frågan om den är riktigt cool eller bara extremt ful. Så självklart var jag tvungen att prova den när jag väl hade den i blickfånget i verkligheten. Och blev ännu mer fascinerad. Inte minst av den grymt läckra färgen och av det faktum att den funkar lika bra som topp som klänning. Så jag bestämde mig snabbt och lätt för att skapelsen är fulcool och därmed passar riktigt finfint ihop med mig. Och vips så låg den i en påse…
Vad tycker ni om den? Hiss eller diss? Skulle någon råka ha samma (taskiga?...) smak som mig så finns det kvar av den på Factory, en XS (som jag har i min, den är superstretchig och därför rymlig) och två i Medium. Dessutom till kanonschysst reapris, ni hamnar rakt på den om ni klickar HÄR.
Och eftersom jag redan är i tipsartagen så kan jag även meddela att Factory från och med idag har sänkt priserna ytterligare och nu kör på 50 procent på allt i sin rea-avdelning. Och där finns en hel del… 
Och med det avslöjat och sagt får det vara slutreklamat för den här gången.
Hoppas ni fåren bra dag därute och var rädda om er själva och varandra! Kram!

5 kommentarer:

  1. Vilken fiffig en! ;)

    Ha en fin dag och helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg! Inte ett dugg ful! Här är det nedräkning på allvar nu:) Snart kommer vi! Och tack för blödder! Kram

    SvaraRadera
  3. En klar hiss! Skitsnygg!
    Kram V

    SvaraRadera
  4. Mycket snygg! Och cool färg! Du är ju en av inte så där supermånga som passar skitbra i denna färg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack! Kul ni gillar den! Tror jag också gör det...vilket ju är bra eftersom jag köpte den... ;o) Kram!

    SvaraRadera