Powered By Blogger

tisdag 10 juli 2012

Min eftermiddag i tre bilder – tisdag




Som ni redan vet, om ni läste förra inlägget vill säga, så lyckades jag mot alla odds slita ut min nötta kropp i eftermiddags. I ruggkyla och med regn hängandes tungt i luften. På kombinerad vovvenad och shopping. Och det var inget mer spännande än shopping av livsmedel. Sådant som frukt och grönsaker på torget och nya färska kryddor i en blomsterbutik. 
Och eftersom jag fortfarande är exakt lika gnällig, hängig och dundertrist som jag varit hela dagen hitintills så lägger jag ner klottrandet här för idag. Knallar iväg på en bloggenad för lite ikappläsande istället. Take care! Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Det är bull att ha såná dagar. Förresten ser det ut att vara en VÄLDIGT fin blå färg på vovve´s outfit. ;) KLem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut en färg som jag förstod att du skulle gilla... :o) Hon har en munktröja i samma färg, den har dessutom vita linjer, ännu mer rätt... liksom... :o) Kram!

      Radera
  2. Men vilken söt hund är det en chihua? Linnea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix, det är en phaléne, dock en ovanligt liten sådan. Kram!

      Radera