Powered By Blogger

onsdag 18 juli 2012

Dagens - på väg mot delstopp i Skåneforcerandet

På tåg. På väg. Till andra sidan jordklotet... känns det nästan lite som eftersom vi pratar nejder där jag aldrig rör mig. Aldrig åker, för det känns just lååångt. Det handlar ju om att forcera hela Skåne... Därför blir det ett litet stopp halvvägs först. För att möta upp saknad vän... Japp, jag kör på den kryptiska linjen idag, tydligen... Men nytt okynnesplitande som rätar ut frågetecken kommer att landa här efterhand under dagen. Är planen i alla fall...
För den som är nyfiken på min dagens stass så kommer den här på momangen:



Och eftersom det ju är juli, med i, även om det mer känns som ordet utan den bokstaven, så åkte även CC jacket på i slutsekundrarna. Take care! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Snygg dagens! Och ja, det är klokt att ha med jacka... Jösses vilket opålitligt väder vi har! (eller pålitligt kanske, aldrig varmt!)
    Ha en härlig dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. nej ena stunden varmt, sen sitter man och huttrar!!!
    hoppas du får en mysig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej det är mer höst än sommar känns det som. Brr!

    SvaraRadera
  4. Ja fy fan för det här vädret. Fast det är i alla fall konsekvent - konstant skitväder!!! :o( Men jag kan ändå inte sluta hoppas... augusti kanske... Kram på er!

    SvaraRadera