Powered By Blogger

lördag 14 juli 2012

Min eftermiddag i tre bilder – lördag

Eftersom jag sitter på ett mindre överdåd av dem så finns det inte finns en chans på världskartan att jag ska kunna hålla mig inom ramen av tre när det kommer till att presentera min eftermiddag i bilder. Så! Därför gör jag så här, att jag i andan av fotoutmaningen enbart kastar ut tre hintar här och nu. Som ett litet smakprov liksom. Och så vräker jag på med egorelaterade knäpp från min och Flipfloppans utflykt i min lilla by i ett efterföljande inlägg. Om en stund. Okej? Kram!



2 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot flera bilder på er snyggingar. Vad är det för tuff väst du har?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en Hunky Dory. Har någon mer bild på den, fast i rosa, kommer i nästa inlägg. Kram!

      Radera