Powered By Blogger

måndag 23 juli 2012

Dagens - som säger tjoho gånger två



Äntligen klänningsväder! Snacka om att ha saknat, och längtat efter det... Och ganska passande att jag står och drar i sockervaddsboet på bilden, i ett hopplöst försök att få någonslags styrsel på det. För tjoho nummer två är att jag har sådan megatur att jag vunnit kalasbraig hårolja hos vännen Linda G. Exakt precis vad jag behöver. Det är en bra dag det här. Riktigt bra!... :-) Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Grattis till båda delarna! Du får berätta hur oljan är sen!
    Kram snyggis!

    SvaraRadera
  2. Grattis snygging! Och vad härligt med sol! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Frågan om inte jag får skaffa en jag också.
    Ja härligt med sommar - äntligen - verkligen!
    Även om jag knappt varit ute pga min onda nacke =(

    SvaraRadera
  4. Här har det då inte varit klänningsväder:(
    Grått, blåsigt och jävligt......
    Och grattis till oljan! Skickar på fredag när jag är hemma igen:) Kram

    SvaraRadera
  5. Yess, grattis till vinsten och änterligen är det ju klänningsväder. Hoppas nu magen också rättar till sig snabbt, så ska det nog bara bli BRA!!! Klem

    SvaraRadera
  6. TackTack!!! Lovar att berätta om oljan. Och hoppas solen sprider sig så även ni utanför Skåne äntligen också får en dos av den. Kram på er!

    SvaraRadera