Powered By Blogger

onsdag 25 juli 2012

Helt omöjliga att förstå sig på



Var bara tvungen, att visa er samma syn som mötte mig i köket när jag knallade in där nu på morgonen. Två katter på en kudde. Vit på svart. Så låg de och sov, inte helt happy när jag kom och väckte dem... Bekvämt? Tydligen. Eller så däckade de mitt i ett avancerat yogapass... Helt omöjligt att förstå sig på. Och det är mycket därför jag älskar dem, katterna som går sin egen väg och struntar i vad andra tycker... Hoppas ni får en bra dag därute! För det tänker jag ha... :o) Kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. svart katt- vit katt. hm... jag tänker också ha en bra dag. En riktigt, riktigt bra en faktiskt! Klem

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju just det som är grejen med katter: Man kommer aldrig nånsin att förstå vad som pågår i deras huvuden. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det är kanske just därför vi lite knasiga kattkärringar älskar dem, för de är så oförutsägbara... :o) Kram!

      Radera