Powered By Blogger

torsdag 26 juli 2012

Det som blev shoppat i Höganäs igår var…


… de vita jeansen, helt omöjliga att motstå, inte minst för den röda lappen som satt på pristaggen. Och mina absoluta favoritljus, Collection bianco travel. Som jag har letat land och rike runt efter men ännu bara hittat på Kabaré. Doftar lika mycket, och definitivt lika lovely som de betydligt dyrare varianterna. Men här pratar vi runt en tredjedel av kostnaden. Så tre fynd blev det! Inte illa som grädde på moset på en riktigt übernajsig dag. Fler sådana tack! :o) Kram! Take care!

12 kommentarer:

  1. Bra köp, jeansen satt grymt snyggt på dig!
    Jag är sugen på dom själv men vet inte vilken storlek jag ska välja. Ligger mellan 28 och 29 i normala fall.
    Tacksam om du kan hjälpa mig!
    Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, är inte så glad för att tipsa om storlek, för tänk om jag säger fel... inte så kul för dig... Jag vet ju knappt vad jag har för storlek själv. Jo i de här jeansen såklart men inte rent generellt. Men jag kan säga som så att de påstås vara normala till lite stora i storlek och det kan stämma. Jag har 26 i dessa och de är något stora i midjan. Så jag gissae att 28 blir det bästa på dig. Obs gissar!... :o)Hoppas du får rätt! Kram!

      Radera
  2. De jeansen hade t o m jag köpt! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o) Gillar du inte vita jeans? Kram!

      Radera
    2. Är nog snarare alldeles för nojig för att skita ner dem =)
      Har lite problem med vita kläder i allmänhet.

      Radera
    3. Ja där har du en poäng. Jag märker att jag blir lite stelare i vitt,just av faktumet att jag inte vågar sätta mig var som helst eller röra mig var som helst av risk att skita ner mig... Kram!

      Radera
  3. Snyggt inköp! Hoppas att få se dom på snart.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och det lutar åt premiär i morgon. Kram!

      Radera
  4. Fina fynd :) Och de jeansen satt supersnyggt på dig! Kram

    SvaraRadera
  5. ..det kommer bli fler såná supernajsa dagar, no worries! Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag verkligen... :o) Sådana dagar kan jag leva på bra länge... :o) Kram!

      Radera