Powered By Blogger

tisdag 31 juli 2012

Dagens - när fem ingredienser får en på fötter

Vakna snuskigt tidigt och inte kunna somna om. Ha en rastlöshet i kroppen och ett kort som berättigar till fritt farande med kollektivtrafiken i Skåne på fickan. Slå en kik i mailen och upptäcka ett löfte om 70 procent rea i en av favoritbutikerna. Kasta en blick på klockan och konstatera att det avgår ett passande färdmedel 20 minuter senare.
Fem ingredienser som tillsammans gör att jag just nu befinner mig på ett tåg.


Iklädd en hastigt och lustigt påkastad stass. Och kan konstatera att fantasin fick stanna i garderoben och att nytvättade Please är ganska tajta... Kram för nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

  1. Du är grym som tar dig för saker så som du gör. När jag gick hemma blev jag mest slö. :p Hoppas du fyndar nått fint och har en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var extremt slö i början. Men nu efter praktiken och jag haft att göra ett tag så är jag mest rastlös... Kram!

      Radera
  2. God Morgon! 70% är ju helt galet bra ;-) hoppas att du hittar något kul!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp galet bra, och japp hittade nåt kul. Men det har jag redan hunnit avslöja för länge sedan… eftersom jag är värdelös på att svara på kommentarer... :o( Kram!

      Radera
  3. 70% låter härligt!Jo det här med Pleasejeans....dom ser ju så snygga ut men vad jag förstått så är de lite luriga i storleken......kanske skulle de behöva provas först. Så jag undrar om du eller någon läsare vet om de finns i någon affär i Stockholmstrakten?
    Kram Halvan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är tyvärr lite luriga. Stora i storlek definitivt. Hur mycket beror dock på hur mycket stretch det är i dem, vilket skiljer sig mellan de olika... Så prova är absolut det bästa. Kan dock inte hjälpa dig med butik i Stockholm men kan kasta ut frågan här i morgon.Kram!

      Radera
  4. Spontana aktiviteter brukar bli bra!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja oftast är det ju så. Kram!

      Radera
    2. Fast gillade vår senaste, planerade, dejt mycket! :o) Kram igen!

      Radera
  5. Ohh roligt med spontanitet! Happy shopping!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja spontant är oftast skojsigast. :o) Kram!

      Radera
  6. Hoppas du hittar nåt fint :) kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade en vit blus, redan visad. För jag har varit kass på att svara här de senaste dagarna. Sorry för det. Kram!

      Radera