Powered By Blogger

tisdag 17 juli 2012

Dagens – som har fått bannor för opersonliga bildval

Jag har fått ett surt mail om att jag mest har nyttat produktbilder här denna dag. Och inte så mycket av det personligare slaget. För det första kan jag väl tycka att jag inte har någon som helst förpliktelse att konstant bjuda på mig själv och mitt liv… För det andra är det sant. Jag har ju till och med glömt att kasta in min dagens stass, halleluja, en snudd på oförlåtlig miss, så därför kommer den här: 


Blus – Odd Molly Live a lot, almost black (tror jag den heter i alla fall…), svart linne under från Twilfit och jeans – Please, as always.
Och! Går allt enligt mina uppsatta planer så lutar det åt att jag kommer att ta igen med råge de kommande dagarna. För såväl imorgon som på torsdag vankas det utflyter till andra delar av Skåne. Nöjesturer som mycket väl kan landa i feta egotrippade bildregn här... Så ni som inte gillar det kan ju redan nu ladda er bitterfittiga framför mailen… ;o) God natt & Kram! Kärlek & Respekt! 

8 kommentarer:

  1. Väl rutet! (som jag tror Alex Schulman sa en gång)

    SvaraRadera
  2. Fniss. Hoppas du har sparat lite mail till mig för jag har lärt mig att spåra nu.
    kram och gonatt

    SvaraRadera
  3. Du är bäst! Tusenkramar till finaste dig!//Sanna

    SvaraRadera
  4. Fnissar med Nena,s kommemer..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men nu får väl folk ge sig! Morr! Hymf!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Morr härifrån med! Skulle vara kul om Lingon fick spårat trollet :) Kram

    SvaraRadera
  7. :o) Ja man ska tydligen aldrig få sluta att förvåna sig... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera