Powered By Blogger

måndag 30 juli 2012

En syssla som får ersätta den saknade

Måndag. Men inte vilken måndag som helst utan tillbaka till jobb efter semestern. För många. Men inte för mig. Det känns ganska jävligt om jag ska vara ärlig. För jag vill också ha ett jobb. Nu!...
Men istället för att sitta på köksstolen och tycka jäkligt synd om mig själv, dra likhetstecken mellan arbetslös och värdelös, deppa bort allt självförtroende... så försöker jag skapa lite hopp, lägga upp någonslags strategi. Och! Låter en annan syssla ersätta den där saknade. Jag knallar iväg till gymet... Kram på er för nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Ja och där är du ju bra mycket bättre än mig som har jobb - bara en sån sak ;)

    SvaraRadera
  2. Många kramar och hälsningar!
    <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Åh någon måste snart inse vilken tillgång du är!

    massor med kramar

    SvaraRadera
  4. Bra val. Och hoppas verkligen att det löser sig med jobb nu när du är så pepp. Jag är inte där än men tycker att det går åt rätt håll, vilket jag är så glad för och så hoppas jag det håller i sig. Lätt att bli lite nojjig. Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Kramar till dig och jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig och att du är ju så bra.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Förstår att det liknar skit att gå hemma. Det är en jäkla skillnad på frivillig och påtvingad ledighet. Det löser sig, det brukar det göra. Starta eget kanske?
    Kram!

    SvaraRadera
  7. <3 <3 <3

    Snart!
    KRAMAR /Bina

    SvaraRadera
  8. Tackar och bugar! I massor! KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  9. Att överhuvudtaget ta sig till träning är en prestation i sig när man inte är på topp och som den gamla klichén säger, man mår ju såå mycket bättre när man tränat. Men. Ett jobb är trots allt ett jobb och snart kommer du att ha ett, det är jag helt övertygad om. KLem

    SvaraRadera