Powered By Blogger

onsdag 8 juni 2011

Bara jag eller?

Är det bara jag som inte kunde förboka hos DeepFling i natt? Var det någon slags förstatjing för vip´are, så det var därför? Någon som vet? NU funkar det men då finns ju inte den jag hade siktat in mig på kvar, redan fulluppbokad... :o(

Multi anglaise ltd tunic, white

Ja, jag är skitsur, för att köpa den från Amerikat är enda sättet jag har råd med den. Och det på grund av en väldans förmånlig dollarkurs... Jaja, det var väl inte meningen att jag skulle ha den då :o( Förbokade ni något? Kram! the BitterTant

10 kommentarer:

  1. Jag var in nu på morgonen och kikade. Hade inte tänkt förboka något men när jag såg ovan klänning föll jag som en fura. Fanns en 1a kvar så klick, den är reserverad för Moi! :-) Hoppas du hittar den för den var ju bara underbar...Deepfling brukar ju få påfyllning också och sen ångrar sig säkert någon så håll koll...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Kolla:

    http://fullcirclestar.com

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jeg ville forbooke kl. 7 i morges og der var det meste udsolgt. Jeg ville også gerne have kjolen her.
    Har du prøvet at skrive til kundeservice?
    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Vivvi: hihi, vad komiskt, för jag tänkte faktiskt på dig när jag såg att det fanns en 1:a kvar... Grattis! Jag kommer att hänga över DeepFlings hemsida 24-7 och se om någon liten 2:a plötsligt dyker upp... ;o) Kram!

    L8: jag tittade in där men hittade inte den här som jag vill ha :o( Men tack för tips i alla fall! Kram!

    Annette: nix jag har inte skrivit till kundservice... har du? Och tror du det hjälper om den redan är fullbokad? Kram!

    SvaraRadera
  5. sån ville jag också ha, men det var ju bra den var fullbokad. Då sparade man en massa pengar.

    AnnaSC

    SvaraRadera
  6. Anna: haha... ja man får försöka se det så... problemet med mig är att jag tenderar att bli ännu mer fixerad och köpa den bra mycket dyrare här hemma fast jag inte har råd... Ska försöka ta till mig ditt resonemang istället. ;o) Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag är också lite sur! Satt uppe och häckade, så funkade det inte att förboka:( Nu är den lilla saken jag ville ha sluuuuut:(
    Visst, det är bara klädtrasor, men vad fan......Kram!

    SvaraRadera
  8. Linda: jo bara klädtrasor men fan så jävla störigt när man sitter och väntar in skiten och sedan inte får boka och när man får är det slut. Fuck, säger jag om det! Är fortfarande skitsur... Kram!

    SvaraRadera
  9. Så irriterande! Och nu gör jag säkert bara ont värre, men jag hade inga problem. Var inloggad som vanligt och kunde förboka. Dvs ingen VIP eller nåt sånt.

    Hoppas du hittar den nån annanstans!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Oslotigern: skumt att det inte funkade för mig och Linda då... Fast bra för dig! Så inte ont värre utan jag är mest glad för din skull! Jag kommer att hårdbevaka DeepFlings sida i hopp om att någon ska släppa sin 2:a... Hoppet är ju det sista som lämnar en... :o) Kram!

    SvaraRadera