Powered By Blogger

onsdag 15 juni 2011

Dagens – man kan ju inte vara perfekt jämt

Jag förstår absolut om ni är stentrötta och extremuttråkade på mina bilder på dagens. En stass med en hund i samma gamla tråkpark som ni redan har sett runt ett miljontal gånger förut. Så sorry att det blir ännu mer av den varan nu:



















Som synes glömde jag helt av att suga in magen vid fototillfället, så det får jag väl bjuda på, precis som den helfjantiga balettfotsposen på den andra bilden. Man kan ju liksom inte vara perfekt för jämnan... ;o) Nu ska jag ut en sväng igen, ska se om jag kan lokalisera min brorsa som tydligen ska yra runt här i byhålan. Men om ni känner för det så lär vi nog ses lite senare idag igen. Kram till dess!

10 kommentarer:

  1. Inte alls uttråkad av dina fina bilder =). Ha en bra kväll med käre broder! Kram

    SvaraRadera
  2. Sitter inte din brorsa i fängelse?

    SvaraRadera
  3. Bettina: bra att höra, är lite trött på dem själv minst sagt... ;o) Brorsan hade aldrig kommit iväg så det blir förhoppningsvis dejt med honom på fredag istället. Kram!

    Anonym: jag kanske har mer än en bror... :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin i den! ser ut som ni har lite värme där nere :) Kram

    SvaraRadera
  5. Odd me: tack! Den måste vara ett av mina bästa köp det här året. Det blåste rätt kallt idag men annars mest soligt och fint. Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker inte alls dina inlägg är tråkiga. Du har så skön stil när du skriver så det kan inte bli tråkigt.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde: tack vännen, vad snäll du är, och vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  8. Den är jättefin! Du är jättefin...så snyggt till ljusa jeans..

    kramar!!

    SvaraRadera
  9. Åhh, den där toppen är sååå fin!
    Skulle sakna dig massor om du slutade med dina dagens i parken med familjemedlemmarna eller framför spegeln hemma. Kom inte på tanken.
    Keep shining!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Lingon: thanx darling, du gör tanten glad. :o) Kram!

    L8: haha... du kommer att få mer av det, det lovar jag, stentrista tanten utan liv... :o) Kram!

    SvaraRadera