Powered By Blogger

måndag 20 juni 2011

Två efterlysningar – en vill ha & en vem ville ha...

Det får bli ännu en efterlysning här idag. För vad gör man inte för en Mollysyster i nöd... :o) Den här gången är den för Jenny som mailade och är på jakt efter:

Hookup sleeved tunic, dark berry

Någon som vet var den finns att få tag på? Eller är det kanske till och med någon som har den hängandes i garderoben och inte använder den och tycker att det är läge att den får flytta vidare? Hojta i kommentarsfältet i så fall!

Sedan var det någon som för ett litet tag sedan frågade mig var jag köpt min:

Rock-a-fellow silk slip dress, vintage berry

Eftersom jag är en virrpanna med hönshjärna så kan jag för mitt liv inte komma på vem det var... Men. Det kan vara så att jag kan hjälpa till att ”fixa fram” en, vet inte om det funkar säkert förrän imorgon men vill ändå kolla läget om någon är intresserad av att få tag på den för i så fall gör jag vad jag kan. Kasta i så fall in en kommentar. Och gärna med vilken storlek du vill ha i så fall.

Nu glider jag ut härifrån igen, till disken och tvätten som kallar och när det är över och förbi för idag så blir det tv-tittande i sängen. Kram från mig för idag!

10 kommentarer:

  1. Rock-a-fellow.....det var jag.....lila-galen som jag är =) Storlek 3 har jag på minigown =) vad tror du jag behöver i denna då?

    SvaraRadera
  2. Naimiez: jag tänkte på dig men jag var inte helt säker, fast jag borde ju fattat... :o)
    Jag har 3 i både minigownar och i Rock-a-fellowsar. Om jag kan fixa den (och jag tror till 99% att det är en 3:a) så kostar den runt 850:-, normalpis 1299:- Intresserad? I så fall kollar jag och hör av mig imorgon. Kram!

    SvaraRadera
  3. Lisen.dk har hookup sleeved tunic. Ingen rea dock.

    SvaraRadera
  4. Helena: tack snälla för tipset! Kram!

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅh, jag vill också ha den! Har letat som en galning i varenda webshop! Kan du kolla om det finns en 3a till?
    Vi känner inte varandra, men jag läser din blogg varje dag och kommenterar ibland. Förstår om du tycker att det är märkligt av mej att fråga, kanske tillochmed lite fräckt, men man kan ju inte få mer än ett nej.
    Vänliga hälsningar Cissi/Cecilia Roo

    SvaraRadera
  6. Cissi: haha... nä jag tycker vare sig att det är märkligt eller fräckt. Mer att det är kul att jag liksom lockade dig till att kommentera nu... ;o) Lovar att kolla. Det är äkta Mollysar garanterat, och INGET skumt, jag vill bara inte skriva var det är så igen annan norpar den/dem, eftersom jag visste att någon, som var Naimiez, jagade den. Om du vill kan du maila mig på oddjosanne@gmail.com så hör jag av mig på mailen så fort jag vet om det funkar eller ej. Kram!

    SvaraRadera
  7. Tunikan finns på rea hos Modaviviente. Jag har beställt därifrån tidigare och det har fungerat superbra.

    160 EURO kostar den där, och jag har precis köpt en!

    SvaraRadera
  8. NewYorker: tack snälla för tipset! Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack snälla new yorker nu är den beställd:) ser fram emot att få hem den. hur lång tid brukar det ta?

    Ett stort tack även till dig Josanne för din hjälp med efterlysningen.

    kram

    SvaraRadera
  10. Vad kul att du fick tag på den!!! Så himla kul att hjälpa och såklart ännu roligare när det funkar :o) Kram!

    SvaraRadera