Powered By Blogger

söndag 5 juni 2011

Dagens lila, fast bara lite & nu ska det ske grejer

Det blev lite lila idag trots att jag inte har varit någon bra utmaningssyster till de coola madammerna Oslotigern och Odd me som har kört stenhårt på lila den här veckan. Sorry för det... :o( Blir det fler utmaningar i samma stil så lovar jag att prova det jag har i Mollyroben först, innan jag ropar ”hej och hå jag är på”...



















På tal om på så har det ordet inte riktigt gått att applicera på den här familjen denna dag. Slowmotion är snarare den rätta benämningen. Sov länge. Och slappade en bra stund framför tv´n innan det blev en längre vovvenad med lite insprängd picknick. Fast snart ska det ökas tempot och hända lite grejer här. Vad berättar jag när det är fix och färdigt. Till dess; ha en fin kväll & Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Jag har mina aningar om vad det är som ska ske:) Duv-dags eller? Jag har fått lite funderingar på om man skulle kunna ta Vive la difference loggan och göra pinuppa av bruttan i stället på nåt vänster. Får konsultera din man....Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker du är snygg i den lila!!! Testar om det funkar, har en del problem.. Maken drog norröver med min tillåtelse den trådlösa datorn som jag brukar använda..glömde bort det var problem fofarande!
    Började fota som jag skulle lägga över till datorn, då först kom jag på..minnet är som bekant inte det bästa. Kan åtminstone läsa runt hos er, alltid något.
    Ha en fin kväll i värmen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Snyggo, gott med soft dag!! Äh är det som Linda säger? Wieeeehaa!

    Jag har min coverup helt klar i huvudet men nu skall jag hitta någon jag litar på. Har du eller maken känningar i branschen här i Borås?

    KRAMAR <3

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg är du! Och jag tror inte jag vad med hela veckan heller...Undrar var det är för grejer som ska hända :)) Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag gillar din stil med fötterna, som en långbent vattenbrynsfågel eller nå´t;)

    Helena

    SvaraRadera
  6. Lika snygg som alltid! Och visst är det där lila!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Linda: japp, duvdags. Visar strax. Låter som en jäkla bra idé, varför kom inte jag på den före dig... ;o) Jag ska framföra den, och rota fram en bild till mr Tatuerare. Så återkommer jag med vad han säger. Kram!

    Annelie: haha... inte så lätt att tänka på allt vännen! Säger hon som är med i din ”snurriga tanter-klubb”... ;o) Kram!

    Bina: japp Linda har rätt, jag visar snart resultatet. Mr Make vet ingen i just Borås, så hans tips är Kalle på Wicked Tattoo i Mölndal som han tycker är en av de grymmaste tatuerarna i landet. Annars kan du ju alltid haka på mig och Linda G till Stockholm sista helgen i augusti, när det är tatueringsmässa där och en hel hop med grymma tatuerare på plats. Då kan vi ju dessutom hjälpa dig till rätt person beroende på vad det är du vill tatuera. De flesta har ju sina egna områden på vad de är bäst på. Kram!

    Odd me: ny tatuering. Vi får väl köra ett nytt klädtema snart igen, för det var roligt men tyvärr hade jag ju lite för lite i just lila. Ha en underbar semester nu! Kram!

    Helena: haha... långbent vattenbrynsfågel... jag skrattar fortfarande, vilken superskön beskrivning, och jag som har små stumpben egentligen... ;o) Kram!

    Oslotigern: ja fast bara lite lila, ni var ju så himla lilasnygga hela ni... men next time... :o) Hade varit kul med ett nytt klädtema snart igen. Kanske på färg, kanske på plagg, t.ex, en vecka med bara klänningar eller nåt... Kram!

    SvaraRadera