Powered By Blogger

onsdag 8 juni 2011

Hur sjuk i huvudet är man...

... om man inte är intresserad av mer än möjligtvis två plagg från Prefall 2011, men ändå sitter och tokbevakar när DeepFling ska lägga ut just denna kollektion till förbokning? Och det trots att man är så snortrött att man nitar datorn med skallen ett par gånger under tiden... Och dessutom är galet pank... Förmodligen fett sjukast i huvudet. Som mig då alltså, eftersom det är exakt vad jag nyss ägnade midnattstimmen åt... Om jag förbokade något? Nix! Men jag försökte, det funkade inte. Out of stock! Tjena & Fuck till det! Sov gott till er! Och mig...

3 kommentarer:

  1. Jag gjorde samma sak :o) Kram Lia

    SvaraRadera
  2. Hittar faktiskt inte en enda sak jag vill ha, så det var ju tur att jag sov gott då =)

    SvaraRadera
  3. Två galningar och en smarting som sov... det gjorde du rätt i vännen! Kram på er!

    SvaraRadera