Powered By Blogger

onsdag 29 juni 2011

Dagens, bara kläder & Roskildefestivalen nästa

Efter att ha fjollat runt som en idiot i garderoben och mesat med kläder att stoppa ner i Roskildepackningen i mer än ett dygn så fick jag lite nog av mig själv. För herregud, man kan ju inte välja bort nästan alla Mollysar som man gillar att ha på sig för att man tror att de ska smulas i trasor, dränkas in i färg som aldrig går bort eller bli stulna... Eller vad det nu är jag tror, egentligen...

Såklart får mina mesta snyggosar, de jag är allra räddast om, inte följa med. Men en del andra fyller nu ryggsäcken. För 1 det är bara kläder och 2 därför till för att användas. Sedan exakt vad jag har roffat med mig är jag inte helt klar över eftersom det blev ännu en sista sekunden nerstuvning i småpanik. Men nu är vi i alla fall redo att åka. Jag i min dagens som är denna lilla skira varelse:


Komiskt nog inte en Molly bara för det... :o) Men nu är det Roskildefestivalen nästa – Äntligen! Så jag stänger ner här ett par dagar. Till söndag eller måndag. Har inte bestämt vilken av de två dagarna det blir hemfärd igen, det får väder, vind och humöret avgöra. Hoppas ni får en kanonbra vecka! För det ska jag försöka ha, i sunkland :o) Var rädda om er själva och varandra. Kärlek & Kram!

12 kommentarer:

  1. Ha det så jättekul i Roskilde!! Och kläder är absolut till för att användas :)) Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha det så mysigt på festivalen! Övertygad du/ni kommer ha roligt!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha finfina dagar i Roskilde :-D

    SvaraRadera
  4. Ha en finfin tur til Roskilde!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ha det underbart fina Josanne!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  6. ha det så härligt och jag saknar dig redan. :-)
    stora kramen och ta hand om er väl.
    L

    SvaraRadera
  7. Ha det bra i sunkland;) Kram!

    SvaraRadera
  8. Ha det härligt på Roskildefestivalen.
    Snart ses vi!

    SvaraRadera
  9. Ha en härlig helg på Roskilde :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Ha det helt fantastiskt! Vi ses snart igen!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Tackar & bugar för era fina kommentarer så här bra länge i efterhand. KRAM!

    SvaraRadera