Powered By Blogger

måndag 20 juni 2011

Herregud, jag har ju helt glömt bort...

... att visa er förra veckans toalettblomster... så kan vi ju definitivt inte ha det... :o) Men eftersom de fortfarande står kvar på sin handfatsposition och får göra så ett tag inpå den här veckan också, eftersom de fortfarande är fina och ståtliga, så får det väl ändå räknas som okej att de inte dyker in här förrän nu...



















Liljor – när mr Make får välja helt efter eget huvud. Ja med risk att få ordentligt på huvudet för att mina blomstrande kunskaper är helt snedvridna så kallar jag dem för liljor... till vidare i alla fall... Ja det var allt för nu, dags att slita ögonen från datorn och ta tag i lite världsliga viktigheter. See you... om ni vill... Kram!

3 kommentarer:

  1. Urtjusiga blomster! Och visst var Hookupen ett super-köp! Den färgen är det jag vill ha, tordes inte vänta längre. Slår dig en pling i veckan, vi borde nog ta tag i hotellbokning och sånt till Stockholm. Kollade lite hur läget var på hotellbåtarna, mycket är redan bokat. Förmodligen pga mässan......
    Ha en bra dag! Kram stumpan!

    SvaraRadera
  2. Linda: fattar att du inte vågade vänta, har själv fått stå utan de gånger jag suktat efter bättre rea, så bra där! Plinga i veckan så kollar jag med mr Make om man på något sätt kan boka billigare via mässan eftersom han ju ska jobba där. Kram!

    Odd me: tack! Jag har helt snöat in på att ha blommor på toaletten, känns tomt annars. Snacka om att vänja sig vid saker fort. :o) Kram!

    SvaraRadera