Powered By Blogger

söndag 19 juni 2011

Och vinnarna i min lilla utlottning är...

Först ut att matchas med en ny ägare var hängdekorationen med fjärilarna. Och den vars namn som stod på lappen av tävlande som blev vinnaren är...


... som har bloggen Hilde´s Closet

Därefter var det bara det med blommorna kvar och det kommer att få flytta till...


 ... som står bakom bloggen Cake of Joy

Grattis till er! Om ni mailar era adresser till mig på oddjosanne@gmail.com så kommer det på Posten till er under nästa vecka. Tusen tack till er som var med och tävlade! Hade jag haft börsen överfull av sedlar så hade ni alla fått varsin vinst, men tyvärr är det ju inte riktigt så i nuläget... :o( Gokväll & Kram allihop!

5 kommentarer:

  1. Grattis till bästa fina vinnarna!

    <3 KRAM till dig bästa Josanne för en jättefin utlottning!

    SvaraRadera
  2. Men ååå vad glad jag blir! Jag mejlar typ nu:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis brudar:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Åhh vad kul! *Jag har vunnit en tävling jag har vunnit en tävling nanananaaa*
    TACK och KRAM!

    SvaraRadera
  5. Grattis till fina vinnarna :) Kramar

    SvaraRadera