Powered By Blogger

onsdag 22 juni 2011

Dagens andra stass & skum dag kräver pasta

Vissa dagar segar sig fram, andra springer iväg. En del dagar hinner man ingenting, andra lyckas man pressa in hur mycket aktiviteter som helst. Och så finns det dagar som är en blandning av allt det där, på något ytterst skumt sätt... någon som fattar vad jag snackar om?
Den här dagen har i alla fall varit en sådan psyksjuk allt och inget dag för mig. Och för att få ett vettigt avslut på en sådan krävs mycket pasta med tomatsås och ett glas rödvin, hur många kalorier det nu än kan tänkas innehålla.
Så därför kastar jag mig över det nu, glupskt och utan att bry mig om finess....

Återkommer med min utlovade, och jäkligt trista så ni vet och inte hoppas för mycket, shoppingtur från i förmiddags.
Jag har fortfarande problem med bilduppladdningen, men efter lite mat så ska jag stånga Blogger blodig och eftergiven tänkte jag...
Till dess hojtar jag in en bild på dagens stass nummer 2 och en Kram till er alla:


5 kommentarer:

  1. Jag flinar inte, man måste få unna sig något kalori och två också. Jag fick paketet i dag, jädrans vad snygg den (vad man nu ska kalla den?) var. Tack så mycket!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg kombo! Och din hårfärg är lätteläcker! Kram

    SvaraRadera
  3. Du är jättesnygg! Och hoppas att blogger sansar sig.
    kramkram!

    SvaraRadera
  4. Kram på er snyggosar! Hoppas ni får en bra dag!

    SvaraRadera