Powered By Blogger

tisdag 7 juni 2011

Dagens - rädd att den ska sprängas sönder

Prairie short strap dress är riktigt ordentligt ledsen. För Prairie short strap dress blir påbultad av aggressiva valkar från alla håll och kanter. Det syns kanske inte så tydligt på dagensbilden som dyker upp här under, eftersom jag valde att hålla mig en bra bit från kameralinsen just av den anledningen, men Prairie short strap dress är rädd att den ska sprängas sönder och behöva sluta sina dagar som små tygslamsor, obärmhärtigt utslussade över en offentlig gräsmatta...


Och med tanke på det så har jag lite funderingar och några känslor som virvlar ordentligt i skallen... Men de hinner jag inte delge er nu så det får bli ett eget inlägg... Så vi ses igen senare i eftermiddag om ni har tid och lust. Kram på er!

4 kommentarer:

  1. HAHA, förlåt att jag skrattar men du skriver så djäkla roligt att jag inte kan låta bli! Jag känner så mycket igen mig i vartenda ord dessutom så du får absolut inte tro att jag hånar dig för det gör jag INTE. Jag får inte ens på mig det jag hade förra sommaren så jag är ännu värre ute :-(! Hälsar Carro i Norrköping

    SvaraRadera
  2. Carro: tack tack då! :o) Det är samma här, mycket av det jag hade förra sommaren kan jag bara fetglömma att få på mig nu... därav att jag har fått nog! Kram!

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig och skäms...
    Har haft lite kolhydratrace på sistone verkar det som.

    SvaraRadera
  4. Helen: vi får ta varandra i hampan och skärpa upp oss tillsammans... ;o) Miss you! Kram!

    SvaraRadera