Powered By Blogger

måndag 13 juni 2011

Gårdagens – med superfin present och stöldgods

Söndagen till ära, och därmed sista dagen, så fick jag ett ryck att jag skulle joina übersnyggot Vivvi i hennes blå vecka. Och med mr Make på hemmaplan igen så kanske det inte är så svårt att räkna ut var dressen blev dokumenterad...




































... japp, on the båt. :o) Mest för att han ville köpa hem öl. Och en vinare till the fruga slank visst också med hem. What about den superfina presenten och stöldgodset som jag hintade om i förra inlägget då?

Presenten är silverhalsbandet med de blå stenarna, som tyvärr inte kommer till sin rätt här eftersom det är helt inmurat bland en massa annat skröfs. Men tanken var att jag bara skulle prova det, och sedan ta av resten men någonstans på vägen brast det och allt tingeltangel fick följa med. Tack bästa jevla åsna A för den kanonfina presenten, I love it!!!

Stöldgodset är armbandet, knipsat av mr Make så fort han plockade upp det ur sin packning och visade det när han kom hem. Snyggare på mig tänkte jag och vips så satt det runt min handled. Och så var det liksom med det... :o)

Hoppas ni får en bra dag. Var rädda om er själva därute. Kärlek & Respekt!

11 kommentarer:

  1. Vad gullig du är snygging! :) Halsbandet är superfint. Det är rätt att sno sin makes grejer....me like ha ha

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Skriver man djävla åsna till folk man får presenter av? Väldigt otrevligt och otacksamt tycker jag! Usch!

    SvaraRadera
  3. Vivvi: hehe... ja varför ska han ha alla fina saker för... någon slags rättvisa för det minsann vara... ;o) Kram!

    Anonym: nä till folk generellt skulle jag troligast inte skriva så, men till kamrat A gör jag det, hört talas om interna grejer mellan vänner? Det här är en sådan, som han har full koll på båda tre. Men kul att du engagerar dig... Kram!

    SvaraRadera
  4. hahaha - vad praktiskt att det finns någon att ta grejor från :))
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Frösötös: ja det gäller ju att passa på de få gånger han har shoppat något som jag också kan ha... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Helt rätt att sno en makes saker och ting, själv norpade jag makens stora vita prästskorta idag, skönt och slappt.
    Snyggt halsband förresten och armbandet förstår jag att du gillar.

    Kramar från Eva Solid

    SvaraRadera
  7. Fan vad kul att du gilla halsbandet, tänkte nästan d när jag hitta det under min shoping runda :D anonym; om man känner någon o vi båda trea vet att det är ok att kalla den andra för jävla åsna utan att den andra tar illa vid sig, så ja då är det mer än ok....

    SvaraRadera
  8. Eva: haha... jag trodde att präster inte stal... ;o) Men skönt och slappt är helt klart ett absolut giltigt skäl. :o) Kram!

    Sifou: eller A som jag kallade dig för, kanske också lite oförskämt gjort... ;o) Ibland är det lite av the kravalls här. Be wear of sark liksom när viktigpettrar tittar förbi och tycker... :o) Fina halsband jao, ticker om micket... tacktack!Kram!

    SvaraRadera
  9. Skönt när alla i flocken är på plats.
    Kram till er båda!

    SvaraRadera
  10. Du och mr M är så snygga ihop. Ni klär/matchar varandra. Kram!

    SvaraRadera
  11. Helen: ja det är ju det... men samtidigt så hade jag precis börjat vänja mig och uppskatta ensamheten... och då kom han hem igen... Aldrig är man nöjd haha... :o) Kram!

    L8: tycker du? Jag tycker vi ser ut lite som helan & halvan... eller piff & puff, eller vilket annat smått obskyrt par som helst... :o) Kram!

    SvaraRadera