Powered By Blogger

onsdag 22 juni 2011

Dagens första stass & feta problem att få in bilder


Efter att ha misslyckats med att föreviga mig själv i bra dager på vårdcentralens toalett efter ett besök hos min stressterapeut så begav jag mig ut i en annan del av stan där jag sällan befinner mig. Söder. Där alla schyssta invandrarbutiker och torghandeln finns.
Självklart kunde jag inte hålla fingrarna borta från Iphonen så tanken var att ni skulle få haka med på min tur lite så här i efterhand. Men. Jag har feta problem att få in bilder här nu så jag väljer helt enkelt att skjuta upp det till lite senare. Och hoppas att Blogger slutar censurera och vägra ta emot mina foton. Nix, jag vägrar att se det som ett tecken på att de är för dåliga för att visas... ;o)
En dagens stass nummer två lär det nog också bli eftersom jag på någon vänster har lyckats smutsa FoLén. Så nu är ni förvarnade om det också...

Hoppas ni har en bra dag! Var rädda om er själva och varandra. Peace & Love!

7 kommentarer:

  1. Josanne: fick inte in några bilder idag plus att allt är supersegt....Men tips från Oddmollyholic- gå in på HTML när du är in inlägget och ladda ned bilderna den vägen. Det fungerade för mig..lite omständigt och tog längre tid men det fungerade åtminstone...

    Du får åtminstone in några bilder den vanliga vägen? Jag får inte upp några alls..höll på att bli galen!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag får inte heller in mina bilder! Arrgh!! Får pröva med ditt tips annars försöker jag lite senare! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara: Windows Live Writer. Går utmärkt att blogga i den :-) och man laddar bara upp till blogger. Myyyyycket bättre

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Precis som Forbid me not skriver: HTML is the way of today!

    Nu skall jag utforska vad Vivan skriver!

    KRAM till dig snyggo!

    SvaraRadera
  5. Va bra din blogg fungerar i mobilen. Me like:-) kram

    SvaraRadera
  6. Så snygg är på toabilden!
    Orkar dessvärre inte läsa o kommentera så mycket för tillfället..
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  7. Tack för tips. Nu funkar det som vanligt med bilderna igen, dock lite segare och tar längre tid... Blogger fixar och det blir sämre... känner igen konceptet från min forna arbetsplats... :o)Kram på er!!!

    SvaraRadera