Powered By Blogger

fredag 17 juni 2011

Uppdaterat skatbo & triss i paket

Jag utlovade ju bilder på min nya extensionkryddade frisyr när det var färgfixat och klart. Och det är det nu, så med varning om tant i närbild så har ni den här:


Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker själv. Ovant ja, men hiss eller diss, där kan jag faktiskt inte riktigt bestämma mig. Så Ärligt; vad tycker ni, ha eller inte ha? Idag står det en massa fixande på att-göra-listan, lite mer än hälften är avklarat nu, vilket bland annat inbegriper att dagens roliga paketskörd är hemplockad:


Japp, triss i hemkomna Mollysar. Som synes kattnappade för tillfället men jag ska försöka be om audiens av Smilla katt att få tillbaka dem nu så det kan öppnas och provas. Så dels med tanke på det och dels att jag visst ännu inte har lyckats knäppa och flasha någon bild på dagens stass så lär jag komma tillbaka hit med lite fler bilder senare idag. Så vi ses igen om ni vill. Kram på er!

15 kommentarer:

  1. Du queen, du är suuupersnygg i detta!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!!! Men jag tyckte det var jättefint utan extensions också! KRAM

    SvaraRadera
  3. Läckert ! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt men...det var ännu snyggare tidigare :-) Ha en skön helg! kram

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt! Både nu och innan :) Kram

    SvaraRadera
  6. S N Y G G T! Som f-n! Gillart jättemycket. Du är supersnygg och cool i nya frippan :-)

    Spännande att se vilka finingar du fått hem. Själv fick jag hem fina rutiga wunderdress i förrgår som du tipsade om. Jättefin :-) Tack snälla för tipset. Feberklickade också en fining på rea...tokigt att man alltid har något att skylla på för sina klick :-)

    Ha en fin helg

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Tycker det blev supersnyggt! Blev sugen själv. Gick du till frisören och satte in längderna fram och sedan färgade? Absolut behålla (tycker jag). Kram!

    SvaraRadera
  8. Skitsnyggt!! Klart du ska ha kvar dom! Kram gumman!

    SvaraRadera
  9. Snyggt! Så klädsamt som bara den. Tack för fina kommentarer!

    Kramkram

    SvaraRadera
  10. Det blev coolt! Ska bli kul att se IRL

    SvaraRadera
  11. Tycker du är cool och snygg i nya frissan!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Tack tack vad snälla ni är! Jag har fortfarande inte vant mig och vet inte riktigt vad jag tycker heller... veltant...
    Japp, det var en tjej som hjälpte mig att sätta i lite löshårslängder, blonda, som jag sedan färgade med samma färg som resen av håret.
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  13. Snyggt! Men jag kan förstå att det känns ovant.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Jeanette: tacktack! Ja jag har fortfarande inte vant mig... :o) Kram!

    SvaraRadera