Powered By Blogger

tisdag 14 juni 2011

På slötåg med ett fynd i bagaget

Så var man incheckad på tåget mot hem. Ett slötåg som tar ett bra tag mer än en timme istället för den vanliga 40 minuters färden... :-( Men för att få tiden att kännas som den går lite snabbare så är jag här och knappar in bokstäver. Utan något direkt vettigt att säga egentligen... Det var mer än superdejligt att träffa my beloved sisters Lingon och Too di Loo idag! Det blev några få bilder tagna, de åker in här när jag har kommit hem.
Till dess kan  jag ju alltid passa på att flasha dagens fynd istället... som är denna:


En av de sötaste små påsväskor jag skådat på evigheter. Kunde bara inte hålla fingrarna i styr från att plocka med mig den hem... För visst kan man aldrig få för många väskor? I alla fall inte om man pratar i en prisklass som andas rena readrömmen.
Nu håller mitt batteri på att dö så det får bli over and out för nu. Kram på er!

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Absolut hur många väskor som helst =) Jag ska köpa bruna sandaler imorgon och jag har bara svarta väskor.... =)

    SvaraRadera
  2. Aj vad söt den är! :D Tack så jätteför idag och du är underbar, ifall du händelsevis har glömt eller så, hihi.
    Kramar och vi hörs via luren i morgon kanske?
    Kärlek.

    SvaraRadera
  3. Tack för idag, å instämmer helt med ovanstående Lingon ...i allt:)
    kram kram pretty!!

    SvaraRadera
  4. Naimiez: haha... ja då måste du såklart ha en brun väska att matcha med. ;o) Kram!

    L & T: massa kärlek till er finaste vänner! Saknar er redan! Kram!

    SvaraRadera