Powered By Blogger

måndag 20 juni 2011

Hilfe hilfe, Efterlysning i panik!

Ett tips att bära mig sig för resten av livet är att om man precis har tokfärgat håret rött och sedan springer runt i ett ösregn liknande Niagarafallet så ska man INTE ha på sig vita kläder...
Eftersom jag har fått lära mig det av helt egen erfarenhet efter lördagskvällen så kommer här en Efterlysning i storpanik... för jag bara precis MÅSTE få tag på...

... Wunder underdress, chalk...

...  igen! Eftersom min tycks vara utom all räddning. För trots mängder av Vanish och en stor portion Klorin så liknar den en polkagris... Och det är ingen vacker syn kan jag lova... :o( Så är det någon som vet var den finns att få tag på och har lust att tipsa mig så blir jag superduper överlycklig! Tack! Och Kram!

12 kommentarer:

  1. Tror det är en 2:a kvar på Bohemia: http://www.bohemiadesign.co.uk/odd-molly-wunder-underdress-637-chalk-p2766

    Kram och lycka till - fy så tråkigt när man førstør favvisarna!

    SvaraRadera
  2. Stackare, såg rosa och grå idag på Minzo...
    Tror ej de hade ngn vit kvar.
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  3. Finns här i storlek: 2 och 3: den vita:

    http://www.meinto.se/p-6392-wunder-underdress

    Sök meinto odd molly wunderdress så borde du hitta- jag fick träff!

    Good Luck!

    Du - testa sk. "avfärgningsmedel" som man har när man ska färga plagg. Om det fungerar...eller om det gör fläckarna så ljusa så du sedan kan färga din fd. vita till t.ex. svart? Röd?

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fri frakt hos dem förresten med koden: freemeinto

    Bara så att du vet!

    Kram igen...

    SvaraRadera
  5. Zoovillage har 1 och 3 i chalk kvar, hoppas du hittar en som är din storlek! Vilken synd med färgskandalen....

    SvaraRadera
  6. Tusen tack snälla söta ni för hjälpen! Jag tror att jag har fåt tag på en ny... håller tummarna. Jag har lekt klorinare så mycket med den jag har att den nu är fläckig i vitt och chalk istället, inte så snyggt det heller, ser mest skitig ut...
    Och jag stinker bassäng... Life is good... ;o) Kramar!

    SvaraRadera
  7. Åh, jag vet precis hur d där känns! Så nesligt. Hoppas nåt av tipsen gett napp, jag har tyvärr inget att komma med.....
    Stor tröstkram!

    SvaraRadera
  8. Evalena: jo jag har troligast fått tag på en! Tjohooo! Och det dumma var att jag faktiskt tänkte att shit om håret färgar av sig men då var jag redan i regnet... Kanske kolla väderleksrapporter innan man klär på sig i fortsättningen. Eller så skiter man i att färga håret... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  9. http://www.theshopmode.se/produkt/Wunder-underdress

    SvaraRadera
  10. Hoppsansa! Ja så kan det gå. Hoppas du hittar en ny för den var himla fin.

    SvaraRadera
  11. Ah, ser at du redan fått tag på en. Men om någon annan vill ha den i chalk så finns den hos Minzo.se.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Tack snälla. Hoppas ni har en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera