Powered By Blogger

onsdag 1 juni 2011

Dagens - stampar fötterna i golvet som en vettvilling



















Det som skiljer sig är kläderna, annars skulle det här lika bra kunna vara bilder från igår. För scenariot har följt exakt samma mönster. Ni ser samma surmulstråkiga uppsyn, samma hund, samma park. Och samma jäkla pissmående a la feber... :o(
Joråsåatt... här är det fortsatt livat och glatt. Och inte fan hjälper det att skrika och stampa fötterna i golvet som en vettvilling heller...
Fast jag gör det i alla fall eftersom jag är groteskt bitter över att jag missar tjejmiddagen som jag hade sett så mycket fram emot ikväll. Fuck liksom!

Är det någon som har något bra tips på hur man lyckas pigga upp sig på så emottages dessa med kärleksfulla bugningar och den djupaste nigning som jag kan åstadkomma som tack... Take care & Kram önskar denna härskna tant!

9 kommentarer:

  1. Snygg e du i a f! Superfin combo :-)

    * Först tar du nu och ber maken städa och laga fin middag till dig
    * Sen tar du en god uppiggande drink, gärna stark, det rensar bort feberskrället
    * Lyxa till med ett bad och sen kräver du massage av ovan nämnde make
    * Sätt på en kul komedi med typ Adam Sandler. (kan aldrig få nog av såna)
    * Lite gos med djuren får du nog klämma in också, det brukar vara bra tröst

    Hoppas du mår bättre snart. Trist med träffen...
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Whiskey eller annan ren sprit dödar lite bakterier på vägen ner enligt min läkarvän + att man slappnar av och det känns lite bätre för stunden :-)
    Köp annars D-vitamin(D3) med 2000 ie per piller och ta 2 om dan - det brukar fixa de flesa förkylningar mm - helt oslagbart!
    Hoppas du kryar på dig snart
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Bra tips du får hjärtat!! Nu är jag inte rätta personen komma med goda råd mer än Panodil (2st) o Imprem (1). Det var väl kul..hihi. (f,låt..) Annars kan man ju alltid ta till det berömda "klickfingret", kan ju värma på sitt sätt! Aldirg roligt känna sig dålig! Uppmuntran är nog bästa medicinen!! (de fyrbenta är inte så dumma heller..)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Du har fått bra tips här ovan redan ser jag, o jag är lika dålig på kureringstips som jag är på att vara sjuk men du kan ju alltid muntra upp dig med att kika på några katastrofala skivomslag....ha ha...det var bland det roligaste jag läst på länge...Krya på dig!! Kram

    SvaraRadera
  5. Supersnygg stass! Ser att du har fått massa bra tips! Min mormor hade en flaska cognac i garderoben som hon tog fram vid sjukdom, det hade hennes doktor rekommenderat när seklet var ungt :) Annars får jag hålla med om att katastrofala skivomslag var helt sanslöst roligt :)) Krya på dig! Kram
    Ps. Du kanske har träffat min pappa på vovvenaderna! Han är ofta ute med särbons lilla pudel :) ds.

    SvaraRadera
  6. Men vad tråkigt att du fortfarande inte är bra och att du missade träffen. Dagens stass gillar jag jättemycket. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men hjärtat - är du inte kry? (sorry - dålig uppdatering) Vad tråkigt att du missar middag med vännerna :(

    Skickar massa kärlek och hopp om att du snart är i allra bästaste form igen!

    KRAAAAAAM <3

    SvaraRadera
  8. En redig virre-pinne kanske:) Och så kan jag pigga upp dig lite med att den här Bergslags-tanten har betalat stugan i Ystad i dag. Nu slipper du liksom inte:) Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  9. Tusen tack snälla för era tips!!! Jag ska testa så många av dem som jag bara kan idag. Kram på er!!!

    SvaraRadera