Powered By Blogger

söndag 26 juni 2011

Skygglappar i städland och veckans toalettblomster

Ute skiner solen men jag har skygglapparna på för det. För här behövs städas och tvättas och fixas och donas inför stundande tripp till Roskildefestivalen på onsdag. Man vill ju inte behöva skämmas ihjäl inför dem som ska vara här hos katterna när vi är borta... Rota fram kläder att ta med tänkte jag också ta itu med idag, ett ångestprojekt som heter duga...
Så roligare än så kommer inte den här dagen att bli för min del. Får väl gå och lukta på mina toalettblommor för att få lite utevibbar, som den här veckan är...


... som heter... hmmm... jag visste men det försvann visst igen... Ja, ni fattar kanske varför jag inte ger mig på att söka jobb i någon blomsterbutik i alla fall...
Hoppas ni har en dag med lite roligare aktiviteter på agendan. See you! Kram!

6 kommentarer:

  1. Aster? :-D Vet inte faktiskt. En liten runda får du går ut hördu...<3

    kram!!

    SvaraRadera
  2. Skönt sen när det är gjort! Jag hade en kattallergiker här på midsommarafton så då for jag omkring som en tornado och städade.. Det får hålla några dar till :) Kram

    SvaraRadera
  3. Beats me ang blommorna. Lingon kan ha rätt =)

    En tidig morgon kvar innan en dags ledigt. Pust!
    Hoppas ni får toppen i Roskilde, det ska vi ha på Maiden. ;)
    Enl SVT blir det + 24 grader. Och ett pitstop på Freeport har jag förhandlat mig till på väg hem.
    Så hojta till om jag ska kika efter nåt speciellt.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Dahlior kanske?
    Lycka till med kläderna och fixet!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Fel person att fråga om blommor - jag håller mig mest till såna där plastblommor :-) Kul med festival! Du får tänka på det när du städar.

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Tackar för kommentarer! Ha en bra dag. Kramar!

    SvaraRadera