Powered By Blogger

fredag 17 juni 2011

Dagens – luftar nykomling som kvalar in på MVG

Nu har jag lyckats avpaketera mina nya Mollysar. Den ena, eller Det ena som det är, fick följa med ut på kvällsvovvenaden.
De superdunderfina solbrillorna som darling Odd me var så jäkla gullig och shoppade hem åt mig under sin Greklandsresa nyss. Tack underbaraste du!




































Inte för att de syns så där överdrivet bra på bilderna, men ni kan få se dem på närmre håll någon annan dag, om ni vill... Skalmarna is to die for... Me love!

Men med tanke på dagens Campadresläpp med Odd Mollys solglasögon så vill jag i alla fall sticka in en liten utvärdering av dem nu... och det enda jag har att säga är att om de som säljs på kampanjen är som dessa så Grattis brudar, ni har gjort ett klipp! Bättre brillor, och då pratar jag rent ljusmässigt, glasmässigt eller hur fan man nu ska förklara... fattar ni?... har jag aldrig haft.
Jag vill ha solglasögon som fixar att haka på hela vägen från inomhusdunkel till utomhussol, och äntligen är de här! Tjolahopptjohej liksom! MVG rakt av!

Och fy fan vad mycket reklam jag har gjort nu. Utan att vara det minsta lilla sponsrad dessutom... Så dags att säga over and out, god natt & kram för idag!

11 kommentarer:

  1. Jättefina! Skulle önska mitt lilla nylle passade i såna.

    SvaraRadera
  2. Har du köpt dom i taxfree katalogen alltså? Såg att de sålde OM glasögon där som var jättefina för typ 995:-.Tänkte slå till på ett par. Kul att höra att du är nöjd med dina.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Sweet! Du var ju supersnygg i glasögonen. Vågade inte köpa på Campadre. Jag kanske ser ut som ett CP i dom. Vad vet jag. Solglasögon måste provas först irl på mig.... synd då du sålde in dom (dom=hoppas inte Vivi läser, hii-hii!)totalt.

    Tycker du ser minst tio år yngre ut med din nya frilla, solglasögonen och - 1 kg. Heja, heja!

    SvaraRadera
  4. Du är fin, precis som du är!!! Kom alltid ihåg det!
    Vi har inställt vår flytt!! Har fått nog av personer med starka psykopat-drag..
    Slut, kram

    SvaraRadera
  5. Hej Josanne!

    Du är ju väldigt snygg i solglasögonen och det ska bli skoj att se hur denna tant ser ut i sina när de ramlar in.
    Annelie din raring, det där låter ju oroande och obra.
    Kramar från Eva Solid till er alla

    SvaraRadera
  6. Hej där vännen, jag vill bara kolla så att du är nöjd med Primebootsen? Kram kram

    SvaraRadera
  7. Godmorgon,
    från tystnad till massa babbel igen, fniss..
    Nu känns det faktsikt bra, har fått bekräftelse vad jag misstänkt hela mitt liv! Faktiskt en befrielse att ha kommit till insikt. Nu kan jag lugnt gå hämta tillbaka vår husnyckel som mäklaren fick när han var här! Vi bor kvar i vårt lilla hus o maken har ordnat upp med sitt jobb mm mm. Enda smolken i bägaren att mina föräldrars dröm krossades..fast någonstans måste ju en gräns finnas!!
    Nu får vi började plocka upp alla lådor o säckar igen..
    Ha en skön helg!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  8. Wow vad snygg du är! Varför sålde jag denna juvel (dishen) det hade jag nog aldrig gjort om jag sett den här kombosen! Solbrillorna är klockrena på dig :) Kram

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att du är nöjd med glasäögonen. Jag slog till i går hos Campadre och hoppas de sitter lika fint på mig. Vilken modell har du?
    Kram

    SvaraRadera
  10. Du är skitsnygg och ball precis som vanligt! Keep it up grrrl! Kramar!

    SvaraRadera
  11. Tacktack för att ni kan konsten att göra denna tant glad med era kommentarer!
    Halvan: Japp, de är köpta från taxfreekatalogen, kan verkligen rekommenderas, som ni redan fattat. :o)
    Helena: Primebootsen – kanon, tack snälla! Lite stora men ska testa med sula i.
    Annelie: hmmm... bara ni mår bra, det är det viktigaste!
    Kram på er allihop!!!

    SvaraRadera