Powered By Blogger

lördag 25 juni 2011

Här är tanten som inte är ett skit konsekvent

Jag har hårddissat pre-fall och uttalat mig i allt annat än positiva ordalag över faktumet att kollektionen redan har trillat in i verkligheten. Så därför är risken stor att jag blir lynchad i kommentarsfältet nu, men eftersom jag har tagit betydligt större smällar i livet så är jag beredd och ganska likgiltig. För. Jag ska ta mig ner till metropolen Malmö på måndag för att prova lite pre-fall... ;o)


Joråsåatt... Här är tanten som inte är ett skit konsekvent... :o) Snarare en smula lättpåverkad... För efter att ha sett ett gäng provningar av flera andra Mollybloggerskor så är det ju inte utan att man känner för att klämma och känna och få kasta på sig de nya plaggen. Helst för att kunna fortsätta dissa men det är ju ett klart riskfyllt projekt...
Jo jag vet också att munderingarna på fotot inte finns i butikerna än men jag älskar känslan i bilden och den säger en del om att dissa på produktbilder för att bli kär i när man ser samma stassar i andra utföranden, eller för den delen irl...

Varför allt detta svammel; jo, det var mest lite utsvävningar, för jag tänkte att om det är någon som vill att jag ska prova något speciellt för att få se hur det sitter på en lite rundlagd tant som befinner sig mellan storlek 2 och 3 så är det bara att hojta så försöker jag tillgodose era önskningar så långt jag kan.
Önskar er en riktigt bra dag, så ses vi igen senare om ni känner för det. Kram!

13 kommentarer:

  1. Sigh skirt och Haystack tunic är jag nyfiken på om du skulle hitta dem
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sigh skirt och rosanella! prova de gärna i mer än en storlek så man kan se hur mycket det skiljer liksom..... det skulle vara en välgärning för en velpotta som jag (som också är något rundlagd, ligger mellan 2 och 3 och så sakteliga tar mig neråt liksom...)
    Och vem sjutton har påstått att man måste vara konsekvent. Det är väl en styrka att vara flexibel och kunna ändra sig!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Bakers cross tunic är jag nyfiken på! Och Bakers cross wrap dress. Och.....Prova ALLT förresten;) Kram stumpan!

    SvaraRadera
  4. Ha ha.....det är bra att kunna ändra sig.....finns fler som är bra på det!!
    Prova gärna bakers cross-klänningen eller någon av de andra bakers cross som blus o wrap dress. Undrar hur ärmarna är....? Gillar inte för trånga ärmar.
    Lycka till med provningen.
    Titti

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det är väl en styrka att ändra sig när nya faktorer tillkommer. Själv är jag lite nyfiken på vad du och ev. andra tycker om materialet i imprimeklänningen i powdder. Jag fick hem den för ett par dagar sedan och den var fin på men kändes aningen oskön eller också är det bara jag som är fjompig.

    Lycka till och kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Det är väl skönt att man kan ändra sig!?=)
    Jag är också nyfiken på pre fallen men vill njuta av sommaren med;)

    Kramar till dig;)
    Adela

    SvaraRadera
  7. Du är rolig :-) Prova så mycket du kan! Ska också ut på jakt nu

    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag är nyfiken på vad du kommer att prova :) Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  9. The expression is this: "it is a woman's prerogative to change her mind". So have fun trying on the Pre-fall styles and let us know how they fit.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  10. Tur jag inte är ensam om att ändra mig:)
    kram

    SvaraRadera
  11. Ska bli spännande! Du får gärna kolla om de har Rosanella i svart, stl 2 :)

    SvaraRadera
  12. That right Karen =)

    Äh enda gången man behöver vara konsekvent är när man uppfostrar barn och hundar. ;)

    SvaraRadera
  13. Jag noterar era önskemål och gör vad jag kan för att leva upp till dem. :o)
    Kram till er alla, konsekventa som okonsekventa... ;o) Kärlek!

    SvaraRadera