Powered By Blogger

fredag 10 juni 2011

Hilfe hilfe – datakunnig sökes!!!

Ja ni ser ju själva, den anskrämliga vita rutan runt texten i förra inlägget. Jag har ingen aning om varför, för jag gjorde precis som vanligt när jag micklade ihop det i Blogger. Däremot vet jag att det är skitfult! Och att jag har försökt att trixa och dona hur länge som helst nu för att få det att se ut som vanligt. Och trots att det egentligen är ett I-landsproblem av rang så kan min estethjärna inte släppa det... så nu håller jag på att bli helt jävla galen för att det inte funkar... Grrr... så därför; hilfe hilfe – datakunnig sökes!!! Någon som har tid och lust att förbarma sig över en gravt teknikefterbliven tant och en dator som snart möter döden i raketfart på asfalten nedanför mitt öppna köksfönstret ... Kram för idag!

2 kommentarer:

  1. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men hoppas att någon annan kan för jag förstår dig! Jag är själv estet och hade blivit lika galen jag så du är inte det minsta löjlig! Kram Lia

    SvaraRadera
  2. Lia: skönt med någon som fattar så tack! :o) Kram!

    SvaraRadera