Powered By Blogger

fredag 24 juni 2011

Till salu: 4 Mollysar & 2 icke-Mollysar

Rensat var det här. Nja... det är ju egentligen bara början, för den här gången, men innan jag hinner ångra mig så kastar jag ut ett par plagg till salu här och nu.
Jag vill dock be om ursäkt för skitdåliga bilder och skrynkliga plagg. Det förstnämnda beror på kass ljus och det andra på att de har fört ett trångt och långt liv i garderoben. De kommer i betydligt finare skick, som i nytvättade och finstrukna, om någon skule vara intresserad av att adoptera någon av dem:

1. Odd Molly Lacie top, vintage chalk i storlek 2 från hösten 2010. Endast använd vid två tillfällen så i kanonbra skick. Tags finns och skickas med. Nypris: 899:- Pris 525:- = SÅLD
2. Mintgrön bomullsblus med spetsinfällningar i rosa, storlek 3 från äldre Odd Molly-kollektion.  Jättefin men inte på mig. Pris 425:- = SÅLD

3. Odd Mollys klassiska 327:a i vinrött med rosa brodyr, i storlek 2 från Sovereign-kollektionen. Den loggan finns även broderad i nacken. Råa kanter nertill. Sparsamt använd så den är i fint skick. Pris 450:- = SÅLD

4. Och så kan jag inte låta bli att lägga ut Yarnbard cardigan, yellow i storlek 3 igen. Nu till sänkt pris. Koftan är handstickad i 100% bomull. Supermjukt garn så den är kanonskön att ha på sig. Från vårkollektionen 2009, jag köpte den på Freeport i Kungsbacka för 1536:-. Den är oanvänd, bara provad. Tags finns och skickas med. Pris 725:-

5. Joluo tunika, svart med fin spets nertill och vid armsluten, virkade blommor i olika färger. Storlek M, normal i storlek. Jag köpte den av en annan bloggerska förra sommaren. Tycker att den är sjukt fin och hoppades att den skull vara det på mig också. Men efter att den har fått spendera ett år i min garderob utan att vi har kommit överens så tycker jag att det är bättre att den får flytta vidare. Nypris 1500:- Pris 625:-

6. Bomullstunika från Braez, storlek M, passar nog bäst på en S eller en mindre M eftersom den är smal i modellen. Färgen skulle jag på Mollyspråk kalla ett mellanting mellan chalk och powder. Använd en gång. Pris: 525:-

Tyvärr har jag superproblem med att få in bilder här. Igen... grrr... så hör av er om ni vill se fler foton så mailar jag över det till er istället. Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först. Jag är inte helt omöjlig med priserna, men skambud undanbedes!

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 53:-, som Posten tar för rek. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum.
Undrar ni något mer om plaggen här så är det bara att maila eller skriva en kommentar så svarar jag så fort jag bara kan. Kram, Kärlek & Glad Midsommar!

7 kommentarer:

  1. Ville bara säga Glad Midsommar! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej
    Intresserad av Lacie topen.
    Mailar dig
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera
  3. Fan att inte Joloun är större! Så jäkla fin! Ha en bra dag och kväll gumman! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja den är fantastisk Joulun, men är den för liten till dig kan jag glömma den =)
    Trevlig Midsommarafton!

    SvaraRadera
  5. Odd me: glad midsommar tillbaka snygging! Kram!

    Anna: Jag har sett ditt mail, men när jag skulle svara så dog mailen... :o( Men den är din och jag mailar dig så fort det funkar. Kram!

    Linda: ja den är skitfin så fatta vad det stör mig att den INTE är det på mig.. Jag ser mest ut som ett Helloween-monster i den... Kram!

    Helen: den är inte för liten till mig, den är bara inte alls snygg på mig... så om du är intresserad av att prova den när vi ses så håller jag den till dess. Vi kan ju alltid swappa lite... med pengar till dig från mig emellan i så fall... ;o)

    SvaraRadera
  6. Hej.

    är intresserad av den gröna blusen.

    mejlar dig:)

    kram

    SvaraRadera
  7. Anna & Anonym: jag har svarat på era mail nu. Kram!

    SvaraRadera