Powered By Blogger

onsdag 8 juni 2011

Pulver is in the building men 24 timmars uppskov

Mr Make som fick den stora äran att besöka Ica idag fick därmed även vara den som valde vilka pulver hans fru ska sätta i sig i sin fettelemineringsjakt. Det blev:



Jag har ingen aning om hur de smakar, men det lär jag märka. Imorgon, när jag drar igång operation jaga skiten ur kilona. Ja, jag vet att det låter riktigt illa att jag redan den tänkta dag 1 skjuter upp det på morgondagen... Men maken ska iväg och tatuera under fyra dagar på Sweden Rock festivalen. Han åker imorgon förmiddag och har man som lyxhustru utlovat en god middag kvällen innan så har man... och då får det gå före alla pulver i världen... :o) För visst är väl det ett giltigt skäl till 24 timmars uppskov? Hoppas ni får en bra kväll! Kärlek & Respekt!

10 kommentarer:

  1. Absolut giltligt skäl!! Dessutom antar jag man måste vara mentalt förberedd..tror du inte!!?
    Skulle flera gånger kommentera förra inlägget som jag "såg" framför mig..cirkus i parken! Har flera gånger känt det där att ofrivilligt vara med i en dålig gammal film!! Särskilt nu i våras med upplevelsen tidigt i våras..
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt klart giltigt skäl - ingen idé att börja innan man har sådant avklarat :-)
    Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Helt giltigt skäl! Du kommer att fixa det här. Om du sviktar får du klappa lite på din Prairie! Kom ihåg att tanka lite extra under dagarna - tar udden av den värsta hungern och så mår kroppen bra av det :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ska bli spännande att följa dej, jag har precis själv startat en "kur". Ett tips: Nutrilett choklad tillsammans med kaffe och några isbitar smakar rätt ok i värmen :)
    /Åsa

    SvaraRadera
  5. Tack för era supersmarta åsikter ;o) Nu känns det genast mycket bättre och jag sopar allt dåligt samvete under mattan... Till imorgon. :o) Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Å vad jag vill vara en stödjande vän här, men sanningen är att jag hatar pulverdieter och för mig får du vänta hur länge som helst med att börja. Så jag är till noll och ingen hjälp.
    Men jag älskar mina vänner i alla fall ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Det är aldrig försent att skjuta upp nåt till morgondagen du vet! ;-)
    För snart 20 år sen(SLUTA FLINA!) drack jag en 14 dagarskur Nutri o gick ner totalt över 15 kg! Provade samma sak för knappt ett år sen o gick ner 4.....Life sucks ibland. ;-) PRova smoothiesarna väl kylda, de är faktiskt supergoda!

    kram o lycka till!
    Ps: om maken din får en lita dalkulla som ser ut som jag(Fast blonderad) som tatuerarkund på Sw R så är det garanterat lillasyrran! Min alltså. Och får hon för sig att hon ska tatuera sig är hon nog full.....;-)

    SvaraRadera
  8. Klart att det är giltigt skäl... Inte kunde jag låta bli när det serverades cheesecake på ett möte idag heller!
    Just de där har jag inte testat, men flera andra och på mig har det ju funkat helt klart!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Absolut ett giltigt själ! Jag kör med Herbalife, pulvrar två mål om dagen, sakta men säkert går man ner i vikt. Lycka till babe, du är jätte fin i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Helen: haha... I see what you meen... ;o) Och det ska bli kul att se om jag pallar pulvergrejen, jag tänker dock INTE bara hälla i mig det hela tiden, tänker varva med käk för att undvika att bli ännu knäppare än vad jag redan är... :o) Kram!

    Evalena: hihi... jo jag flinar, för att jag faktiskt är äldre än dig, så nu pratar vi inte mer om för 20 år sedan... ;o) Kylda var ett bra tips, köpte hem sojamjölk att ta till om det blir förjäkla blaskigt med vatten... Och haha... då får vi väl se efter helgen hur full din syster blev... :o) Kram!

    Nena: det är helt i min stil, skulle man aldrig få äta något gott så skulle man ju bli idiot på riktigt. Jag är helt inställd på att ha en äta vad jag vill dag i veckan. Och kul att höra att det funkat på dig, jag är ju lite skeptiskt lagd när det gäller pulver och grejer... :o) Kram!

    Marika: funderade på Herbalife jag också, kanske blir så sedan men det var inget jag kunde få tag på direkt så då fick det bli det här så länge. Är de goda? Och superkul att det funkar! Kram!

    SvaraRadera