Powered By Blogger

torsdag 16 juni 2011

Utlottning – vinn hängande fjärilar eller blommor

Jag fick plötsligt sådan lust att lotta ut något. Mest av anledningen att jag mår så mycket bättre nu än på länge. Att extremjobbiga saker faktiskt börjar släppa taget. Och för att ni är en del av det, för ni finns och peppar på olika sätt i era kommentarer så känner jag att jag vill ge något tillbaka.
Så jag rotade runt här i boningen. Och hittade två småsaker som får duga till jag får råd med något lite finare att lotta ut. Det som står på spel nu är dessa:





Långa hängdekorationer från Indiska. En med fjärilar och en med blommor. Vill ni se lite bättre bilder på den med fjärilen så klicka här, så kommer ni till Lingonberries lovely foton.

Om ni vill vara med och tävla om dem så skriv en kommentar med vilken av dem ni helst skulle vilja vinna. Svara på vilket plagg från Odd Mollys vår- och sommarkollektioner 2011 som har blivit er favorit och gärna varför.
För två lotter; länka till det här inlägget i er blogg och skriv att ni har gjort det. Lämna gärna er mailadress också, vill ni inte att den ska stå med här så går det bra att istället maila den till mig på oddjosanne@gmail.com.

Ni kan tävla till och med nu på söndag, den 19 juni klockan 20.00. Därefter drar jag de två vinnarna och presenterar dem strax efter här i bloggen. Lycka till!

18 kommentarer:

  1. Åh så fina - skulle passa perfekt i sovrumsfönstret där jag har lila gardiner fr Indiska! Blomman blev min favorit
    cakeofjoy@gmail.com och jag länkar of course
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefina!
    Gillar blomman bäst och Moss dressen och Silk sleevelessen tycker jag är det finaste plaggen från vår/sommarkollektionen i år då de är figursmickrande och har fina färger :-)
    Länkar i bloggen.
    kram Maria
    hoffsan@bredband.net

    SvaraRadera
  3. Härligt att du mår bättre! Gör jag just nu också :) Vilka fina halsband! Älskar fjärilar så det hade inte varit så dumt att vinna :) Denna vår och sommar har jag haft många favoriter men de som jag använt mycket och som poppar upp i huvudet just nu är, vår: Billie jean jeans och sommar: Crochet frill cardigan. Kram

    SvaraRadera
  4. Min mailadress glömde jag! marieskoog65@gmail.com
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det jag gillar mest och som hänger på mig nästan varje dag är min jeansjacka med fjäril, pinuppor och allt.
    Men bättre än alla mollysar är faktiskt min lenore som gör mig glad varenda dag tills jag trillar av pinn. =)
    Fjärilar blir toppen för vissa fyrbenta att titta på

    SvaraRadera
  6. Ja hrmm..har inte något emot att vinna en fjärilsdekoration heller :) KRAM!

    SvaraRadera
  7. Jag gillar den med fjärilar på mest. Mitt favoritplagg måste vara Twiddle coat. Även om den aldrig är med på bild så används den dagligen. Jag länkar med.
    hilde.ostebrod@telia.com
    Kram

    SvaraRadera
  8. Skulle jag vinna vill jag ha den med fjärilarna:) Favoritplaggen är silk sleeveless, canna cardigan och wunder underdress. Kunde inte välja en bara;) Länkar of course.....
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Det får nog bli fjärilarna! Och vad i hela världen ska man välja från ss 2011... Canna kanske? Eller LK pointelle? Eller Hookup tank, den är nog bäst! Nej, jag klarar inte att välja. Får ta det jag använt mest och det är Wilman i powder; till utom- och inomhusbruk, till vardags och fint :-)

    Jag länkar! Och min adress är oslotigern76@gmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  10. Bina älskar fjärilar (är så jäkla glad att jag kan kommentera nu igen)

    Mitt bästa plagg i år som jag hunnit använda mest måste vara min Canna cardigan :)

    Länkar!

    sabina_veronika
    A
    hotmail.com

    PÖSS!

    SvaraRadera
  11. Inte kan jag välja! Men då säger jag......fj...nä,blommorna!!
    Min älskling från ss11 är helt klart Biarritz hat!

    Stor kram!

    evalena@mollyholic.se

    SvaraRadera
  12. oh,båda är fina,men kanske gillar mer om blommor.
    Min favorit plagg är canna cardigan!
    har länkat på sidebar i min blogg också.

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  13. glömt min mail: he-jasmine@163.com

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och skulle helst vinna den med blommor, men båda är fina!
    Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/var-med-i-utlottningen-hos-oddjosanne.html
    Min favorit i är Blueskies Tie Dress 726 Grey
    som är både ledig och festlig!
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och min favorit är den med fjärilarna. Skulle passa sà bra till mitt turkiska hem och de lila gardinerna jag har i sovrummet! Eller varför inte använda som halsband till min söta lika sommarklänning? Läckert!

    Mitt favoritplagg är Canna Cardigan!

    Länkar i bloggen
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/19-juni-hangdekorationer-fran-indiska.html

    Hàller tummarna
    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag tar gärna en lott och om jag skulle vinna önskar jag få den första.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill va med. Min favorit är breathless strap dress. En underbar sommarklänning som jag ska ha på mig i midsommar. Jag skulle vilja vinna den fina hängande med fjärilar eftersom jag är barnsligt förälskad i just fjärilar.
    Kram från Emilia
    IceBlueEyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. I sista stund,,,jag gillar nog Canna cardigan och sleveless silk dress bäst. Koftan är så användbar. Gillar både fjärilarna och blommorna.
    Tack föe en trevlig blogg. Du är super snygg i den drama coat. Har jackan i samma färg (kom just på att jag ännu ej haft den i år)
    agneta.rudeberg@gmail.com
    Kram

    SvaraRadera