Powered By Blogger

lördag 11 juni 2011

Gårdagens i repris – för poff så var inlägget borta

Jag kunde inte släppa att leka datatekniker för att få bort den vita fula rutan som hade placerat sig runt mitt dagensinlägg igår. Så med galenskap i sinnet började jag gå loss på alla funktioner jag kunde hitta. Och till sist fixade jag det, fast inte som önskat. För poff så var hela inlägget borta. Och era kommentarer med det, sorry... :o( Jag ska skriva om det sedan och då mer begripligt än jag kände att jag fick till det igår men först får ni gårdagens outfit i repris eftersom jag vill testa att se om den vita rutan håller sig väck även om jag kastar in bilder.



















Det funkade. Tjohoo! Ha en bra dag. Vi ses om en stund igen om ni vill. Kram!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha - förstår dig! Jag blev ju gaaaalen når jag inte kunde ändra typsnitt :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Frösötös: haha... ja den där förbenade tekniken, eller förbenade Blogger kanske man ska säga... borde få WM-guld i konsten att få folk helt ur balans och humör... :o) Kram!

    SvaraRadera