Powered By Blogger

fredag 15 juli 2011

Alkoholutflykt & vill ni gissa?

Jag och mr Make är just nu ute på en utflykt i alkoholproviantens tecken. Tanken är att vi ska köpa med oss dricka inför helgens bravader. Och eftersom billigt är bäst så har vi precis slagit oss ner på the Båt...
Vårt lilla mecka när det gäller inköp och vår allra bästa fristad vad gäller att få luft.


... jag med min dagens stass, en premiär faktiskt... och en hämtad Molly i paketet under väskan. Ni får gärna gissa om ni vill, på såväl min outfit som vad det kan tänkas vara som blev hemklickat till 50% på AjaBaja av mig i helgen... Är ni trötta på mina gissningsbarnsligheter men ändå vill ha svaren så levereras de här sen.

Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Premiären är nog änglatunikan. Kan paketet innehålla nåt med fransar? ;)
    Vi får nog också ta oss till da Båt snart.

    SvaraRadera
  2. Gissar också på Ängeln :) Paketet kan jag inte gissa på! Ska bli spännande att se :) Ha det så trevligt på da boat! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet! Jag vet! Ska bli roligt att se den på dig:) See you soon! Kram gumman

    SvaraRadera
  4. Åååå jag vill oxå veta vad som är i paketet ;)

    SvaraRadera
  5. Nu har jag ju redan visat, så går det om man är skitslö på att svara på kommentarer… sorry för det… Det lutar åt att jackan får följa med på utflykt till en annan del av Skåne idag och i så fall får ni se den på dagens. Ha en bra dag! Kram på er!

    SvaraRadera