Powered By Blogger

söndag 10 juli 2011

Dagens – klimakteriesymtom & garderobsröjning

Mitt halvrisiga tillstånd håller i sig. Nu även med inslag av klimakteriesymtom... sådant som svettingar och småyrsel som kommer och går... för visst är det typiska tantyttringar, eller är jag helt ute och reser i villfarelse?... Jag håller mig i alla fall snällt och fint inomhus. Snudd på de ofrånkomliga vovvenaderna. Som jag trots fantasilöst klädkombinerande försöker liva upp med en smula färg...



















... som i utepremiär för Haystack blouse, dark pink a la pre-fall 2011. Och som jag bara älskar, så därför fick ni två väldigt lika bilder, trots att spegeln behöver en omedelbar putsning. Vilket den kommer att få. För jag kan trots mitt vissna mående inte bara sitta still... Därför pågår även garderobsröjning. Som jag planerar att bland annat göra ett till salu-inlägg av lite senare idag. Så kanske ses vi då igen. Hoppas ni har det bra därute. Var rädda om er. Kram för nu!

7 kommentarer:

  1. Här är en till som är hängig. Har hört många som är sjuka nu så det kan ju vara det och inte klimakteriet menar jag :-)

    Snygg den är Haystack och fint med underklänningen under och de slitna jeansen. Klockren outfit

    Kram och krya
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Hoppas du mår bättre snart. Skåne levererar med fint väder. På stranden och myser. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Haystacken ser risig ut på bild, men är super i verkligheten. Jag har den gröna, men den rosa var väldigt fin! Hoppas du snart mår bättre!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Superfint! Hur är haystacken i storlek? Normal? Har du samma storlek i den som i 327:an?
    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  5. Äsch, du är ju inte i klimakteriet? :-D Tokfrans...!!

    kram och må så fint i kväll!!
    L

    SvaraRadera
  6. Klimakterie eller infektion - that's the question ;)
    Nu har du riktigt dåligt inflytande för den blusen skulle ju inte jag ha...

    SvaraRadera
  7. sorry... har visst slappat till det som fan med att svara på kommentarer... :o( Kram på er i alla fall!

    SvaraRadera