Powered By Blogger

torsdag 21 juli 2011

Katter istället för bantningsrapport

Här skulle det enligt mitt schema ha dykt upp Bantningsrapport – efter vecka 6. Men det gör det inte. För bantningen har tagit semesterpaus. Och jag har därför vare sig brytt mig om vad jag har käkat den senaste veckan, eller ställt mig på vågen. Så viktjoxet får vänta. Ett par veckor, hade jag tänkt.

Så istället får ni en kattbild, som jag tog i gårkväll, att titta på medan jag kastar mig in i duschen och laddar inför dagens efterlängtade utflykt… som säkerligen kommer att avrapporteras här i någon form lite senare… :o) Take care! Kram!


10 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en toppendag i Kongens by.
    Själv får jag dessvärre stanna hemma =(

    SvaraRadera
  2. Helen: jag såg ditt sms... skittrist! Kommer att sakna dig! Men vi får ta igen det... Kram!

    SvaraRadera
  3. Och ett sms från Iphone du; bara en sån sak!
    Igår kväll var vi icke vänner kan jag säga (Fånen & jag) men nu börjar vi väl hitta varann =)
    Ja vi måste ju se till att Mr Make får sina köksredskap. När drar ni på festival?

    SvaraRadera
  4. Helen: och din Gube måste få sina datorprylar ju. Vi åker den 3 augusti, onsdag och kommer hem igen på söndagen, 7/8.
    Jag hade också feta problem med Fånen i början men du lär dig, sen kommer du att älska den... hoppas jag. Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Surar lite men... Ha en rolig dag och ta massor av foton!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bild på den goa kisen! Min ena kise står inte högt i kurs idag då han inte låter mig sova efter gryningen :( Hoppas att ni får en kanondag i Copenhagen! Kram Linsan

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Katter är ju betydligt bättre än bantning. Ha en underbar dag och jag hade mer än gärna varit med er idag men här är det så fullt så att jag vet inte hur jag ska få ihop det hela men jag tar en dag i taget och började i fullt ös några dagar innan semestern var slut.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  8. Jaha, jag är inte avundsjuk alls, nej då, nej då.....
    Hoppas ni får en härlig dag!!!!!
    (Och du gör helt rätt med viktjoxet, banta ska man göra i november, hehe....)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Äh, man måste leva också =) ha det bäst i danmark! Kram!!

    SvaraRadera
  10. Ja tyvärr är det ju så att bantningsbehovet inte går någonstans… men som ni säger; man ska leva också, så då gör jag det, i alla fall ett par veckor till… ;o) KRAM på er!

    SvaraRadera