Powered By Blogger

lördag 9 juli 2011

Försvunnen tunika, någon som vet?

Vad har hänt med Multi anglaise ltd tunic, white hos DeepFling? Jag hade reserverat en och när jag tittade in på deras hemsida för bara ett par ynka dagar sedan så var det inga konstigheter, den låg så snällt och prydligt kvar i min förbokningskorg. Men det gör den inte längre, den finns ju inte ens med i webshopen nu...
De skrev i sin blogg för ett tag sedan att den var lite försenad men därefter har jag inte hört ett ljud... Jag tänkte maila och kolla men frågar er först, om det är någon som vet och kan bringa klarhet i detta mysterium redan nu?... Kram!     

11 kommentarer:

  1. Men vad skumt! Kan tyvärr inte hjälpa dig med detta!
    Passar på att fråga er som förbokat hos deepfling om ni fått era varor än?! min vara skickades den 30 juni, men det finns inget spårningsnummer på min sida vilket jag alltid fått förut, och pengarna drogs först den 5 juli....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena: och jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men hoppas att någon annan kan. KRAM från en nattsuddare till en annan! :o)

    SvaraRadera
  3. Nena: eller jo jag kanske visst kan hjälpa dig, är lite trött nu så poletten trillade inte ner först... sorry... Men jag har också fått paket från DeepFling utan spårningsnummer, två gånger till och med. Och båda gångerna hade de skickat en stor sändning till en släkting här i Sverige som sedan i sin tur skickar ut paketen till de som har beställt. Så det är nog så med ditt paket nu. Sist det var så vet jag att det tog ett tag innan pengarna drogs för mig också. Håller tummarna att du får det snart! För den som väntar på något gott vill aldrig vänta länge... ;o) Kram igen!

    SvaraRadera
  4. Jag har också reserverat en tunika och märkte det samma som du, så jag mailade och fick till svar att de beklagade men OM levererar av någon anledning inte den vita tunikan till USA, därför är den bortplockad. Jag blev jättebesviken och nu är den svår att få tag på hos andra butiker.
    Kram Mags

    SvaraRadera
  5. Så jättekonstigt att den inte levereras till ett speciellt land? Skumt tycker jag....
    Hoppas den finns någon annanstans
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja, jag har ju hört om de där sändningarna till släktingen, men visste inte att man då inte fick spårningsnummer. Och sen blev jag ju väldigt fundersam när pengarna inte drogs. Hur levererades paketet sen? Till posten eller direkt i lådan????

    Men. Vad märkligt att tunikan inte levererades. men är det inte så att USA-plaggen ibland tillverkas på ett annat ställe än Europaplaggen, eller har jag drömt detta? hursomhelst kunde man ju tycka att de borde talat om detta direkt när de fick veta! Inte bara plocka bort plagget från betällningarna. Åtminstone skriva om det i sin blogg och helst även mejla de som beställt faktiskt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mags: tusen tack snälla för hjälpen!!! Trist! Och framförallt skittrist att de inte har mailat oss som har beställt den för precis som du säger så är den inte så lätt att få tag på nu; jag har dock hittat den i storlek 1 och 3 på Country-Dreams och i 0-2 hos Nelly.com. Jag knipsade en på Country-Dreams, hoppas du också fått tag på en. Kram!

    Nadia: ja skumt och framförallt dåligt att de inte har gått ut med det... :o( Hittade en på Country-Dreams, hoppas jag, om nu lagersaldot stämmer... Kram!

    Nena: jag fick hämta ut det på posten men jag har läst hos någon, kommer inte ihåg hos vem tyvärr, att de fick det direkt i brevlådan. Det tog dock ganska lång tid att få det sista gången, nästan 3 veckor sedan det postades från USA om jag inte minns helt fel. Håller tummarna att du får ditt snabbare.
    Har ingen koll på det där om USA-plaggen tillverkas någon annanstans, inget jag har hört i alla fall, men det kanske är så och därför är det ju en mer logisk förklaring till varför de inte får in den. Fast riktigt skitdåligt att inte informera om det. :o( Kram!

    SvaraRadera
  8. det stod på deras facebook sida i veckan att de inte får in den vita.

    SvaraRadera
  9. Jag såg det oxå på fejjan, igår tror jag det var. Men jag tycker det hör till att man även kontaktar de som förbokat personligen via mail. Tur att du hittat den i en annan shop.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Anna & Jeanette: jag har helt missat det på Facebook. Och helt ärligt så tycker jag inte att man ska behöva leta upp att något man förbokat inte kommer. Ett massmail hade inte varit så mycket svårare än att lägga ut det på Facebook. Tycker jag. Kram på er!

    SvaraRadera
  11. Absolut, det var nog av ren tillfällighet att man ser det för ibland skriver många så mycket i sina loggar och jag är inte den som sitter och läser tillbaka, har lite annat för mig. ;) Även om jag inte är drabbad så tycker jag det är dåligt skött, man skickar ut mail - det bästa sättet att kontakta alla sina kunder på - basta!
    Kram

    SvaraRadera